iBOOD kiest voor Fightclub
iBOOD slaat de handen ineen met brand & performance agency Fightclub. Het bedrijf, dat elke dag andere deals aanbiedt op internet en via de app, werd gelanceerd in 2005, heeft zich snel uitgebreid en opereert nu in meerdere landen, waaronder Nederland, België, Duitsland en Polen.
iBOOD is inmiddels één van de grote spelers in Europa op het gebied van online dagdeals. Om deze uitbreiding voort te zetten – met het uiteindelijke doel Europees marktleider te worden - nodigde iBOOD verschillende bureaus uit voor het pitchen van een merkcampagne. Na een intensief traject, viel de keuze van iBOOD op het brand & performance plan van Fightclub.
Lukas Jorissen, CMO bij iBOOD: “Voor onze Europese groeiambities hebben wij voornamelijk gezocht naar een bureau dat goed aansluit op onze cultuur. Bij iBOOD zijn we goal-getters: we doen er werkelijk alles aan om onze fans de beste deals te geven. Fightclub is in dat opzicht niet anders: gedreven, recht door zee en meteen van start!”
Sander van der Hagen, Strategy Lead bij Fightclub: “iBOOD heeft een enorme drive naar (internationale) groei, ik denk dat we daarom zo goed bij elkaar passen. Naast een klik wat betreft ons DNA, is de inhoudelijke uitdaging een mooie combinatie van zowel het merk- als performance-domein. En dat sluit perfect aan op onze geïntegreerde aanpak.’
De team-up zal in de eerste plaats zichtbaar zijn op digitale kanalen, maar op den duur ook in lineaire media en de openbare ruimte.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025
Influencer & Content Marketing Awards 2025 | De Winnaars
Fightclub en WeCare lanceren Good for you!
Fightclub en Google hosten FOMO-event in Brussel
Cees Faes: Het kan wél (zeker met 1,8 miljoen op zak)
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Wieden+Kennedy creëert feestcampagne voor Zalando
Dappr en SportsGen lanceren Dappr Award voor jonge sporters
Publicis Groupe helpt MediaMarkt aan sterk werkgeversmerk
Higuita en Lot of Happiness lanceren eindejaarscampagne
TBWA\NEBOKO en McDonald’s lanceren AI-kerstfilm
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert