iBOOD kiest voor Fightclub

iBOOD slaat de handen ineen met brand & performance agency Fightclub. Het bedrijf, dat elke dag andere deals aanbiedt op internet en via de app, werd gelanceerd in 2005, heeft zich snel uitgebreid en opereert nu in meerdere landen, waaronder Nederland, België, Duitsland en Polen.

iBOOD is inmiddels één van de grote spelers in Europa op het gebied van online dagdeals. Om deze uitbreiding voort te zetten – met het uiteindelijke doel Europees marktleider te worden - nodigde iBOOD verschillende bureaus uit voor het pitchen van een merkcampagne. Na een intensief traject, viel de keuze van iBOOD op het brand & performance plan van Fightclub.

Lukas Jorissen, CMO bij iBOOD: “Voor onze Europese groeiambities hebben wij voornamelijk gezocht naar een bureau dat goed aansluit op onze cultuur. Bij iBOOD zijn we goal-getters: we doen er werkelijk alles aan om onze fans de beste deals te geven. Fightclub is in dat opzicht niet anders: gedreven, recht door zee en meteen van start!”

Sander van der Hagen, Strategy Lead bij Fightclub: “iBOOD heeft een enorme drive naar (internationale) groei, ik denk dat we daarom zo goed bij elkaar passen. Naast een klik wat betreft ons DNA, is de inhoudelijke uitdaging een mooie combinatie van zowel het merk- als performance-domein. En dat sluit perfect aan op onze geïntegreerde aanpak.’

De team-up zal in de eerste plaats zichtbaar zijn op digitale kanalen, maar op den duur ook in lineaire media en de openbare ruimte.

www.fightclub.nl

www.ibood.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Bram Verbogt: Everything is fair in love and marketing

16-09-2025 | 12:00:03
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Bram Verbogt

Cees Faes: Dit advies is echt cringe, zéro drip, nada skills

09-09-2025 | 16:43:00
De Onderwijsraad heeft weer een rapport uit de printer laten rollen. Vijftig pagina’s foutloos Nederlands: puntkomma’s op de juiste plek, voetnoten om trots op te zijn.

Al 20 jaar in it to win it!

04-09-2025 | 21:56:00
Bram Verbogt (43) viert zijn 20 jarig jubileum bij Fightclub. Marketing Report spreekt hem.

Cees Faes: Exit Porter, Enter het Zeskrachten Model

27-08-2025 | 10:42:00
Er is al een tijdje een zesde kracht opgedoken die sterker is dan welke nieuwkomer of substituut ook.

Cees Faes: Beschaving te koop. Gratis bezorgd uit Beijing

22-08-2025 | 11:02:00
We houden er in het Westen wel van om onszelf een beetje te zien als de hoeders van beschaving.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.