Humanistisch Verbond kiest PINK als mediapartner

Het Humanistisch Verbond is per 1 mei een samenwerking gestart met mediabureau PINK. De samenwerking richt zich op het vergroten van de zichtbaarheid en betrokkenheid van het Humanistisch Verbond, met een nadrukkelijke focus op jongere doelgroepen. PINK wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie en -uitvoering van de campagnes.

Doel van de samenwerking is om het gedachtegoed van het humanisme breder onder de aandacht te brengen en meer mensen, in het bijzonder jongeren, zich te laten herkennen in de waarden van vrijheid, verbondenheid en zingeving.

Campagnes die meebewegen

Anke Bürmann, Business Director PINK: "Echte verbinding ontstaat door echte samenwerking. Samenwerking met de klant, samenwerking binnen verschillende disciplines. Vooral zo ontstaan campagnes die meebewegen. Verbinding zoeken tussen media en creatie via technologie: dat is wat ons drijft."

Het Humanistisch Verbond wil met de samenwerking nadrukkelijker aanwezig zijn in het publieke debat en jonge mensen aanspreken die op zoek zijn naar betekenis en richting.

Bas Vos, Hoofd Campagnes en Communicatie Humanistisch Verbond: "We zijn een beweging van denkers en doeners die elkaar inspireren en uitdagen. Het Humanistisch Verbond is er voor iedereen die vanuit eigen kracht én met oog voor de ander betekenis wil geven aan het leven. Dankzij de samenwerking met PINK kunnen we dat nog beter onder de aandacht brengen."

www.pinkagency.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Youri Wanders: Als de cloud crasht, wie zijn wij dan nog?

20-10-2025 | 14:52:00
Amazon Web Services ligt eruit. En met AWS: de halve wereld.

PEXI: Enorme groeiversnelling bij Adserver

10-10-2025 | 15:31:00
Het Nederlandse adtechbedrijf PEXI heeft de vernieuwde Adserver 2.0 gelanceerd. We spreken hierover met Willem Waardenburg, oprichter en directeur van PEXI en marketingbureau PINK

PEXI lanceert Adserver 2.0 voor self-service advertising

08-10-2025 | 11:50:00
Het platform combineert snelheid, creatieve vrijheid en volledige controle over data in één omgeving.

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur

Trends en kansen centraal bij Ongezout’n 2025

01-10-2025 | 10:36:00
Op donderdag 16 oktober organiseert PINK het jaarlijkse event Ongezout’n in het Westerpark in Amsterdam.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet

Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social

21-11-2025 | 10:51:25
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling

KPN opent de lijn om te appen met Sint

21-11-2025 | 08:55:21
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.