HPB | Het PR Bureau wint pitch Holland & Barrett

Het PR Bureau wint de pitch op Holland & Barrett. Het bureau wordt de partner voor alle earned media-activiteiten en gaat aan de slag met de uitrol van een Corporate Sustainability en een Thought Leadership programma. Het lifestyle-team van HPB richt zicht op media- en influencerrelaties en creatieve merkactivaties.

Leefkwaliteit als missie 

HPB gaat Holland & Barrett ondersteunen met strategische corporate pr, influencercampagnes en creatieve earned media storytelling. De focus ligt op het versterken van de merkpropositie van Holland & Barrett als de expert op het gebied van natuurlijke gezondheid en welzijn. 

Jacqueline Bosselaar, CEO en founder van HPB | Het PR Bureau: "We zien veel kansen voor Holland & Barrett. De retailer zit bovenop belangrijke maatschappelijk trends. Denk aan de groeiende behoefte aan preventieve zorg en de verschuiving naar holistische wellness. Mensen willen meer buiten zijn en zich op allerlei nieuwe manieren verbinden met de natuur. We kijken ernaar uit om Holland & Barrett te helpen bij haar missie om de leefkwaliteit van mensen te verbeteren."

Christa de Wal, Head of Marketing Benelux bij Holland & Barrett: "Wij zochten een pr-partner die vanuit een paraplugedachte onze doelgroep kan betrekken bij én  enthousiasmeren voor onze missie om het voor iedereen mogelijk te maken om langer gezond te  leven. HPB wist bij ons de juiste snaar te raken op het gebied van strategie en creativiteit. Bovendien voelden wij een match met ons team."

www.hetprbureau.com

www.hollandandbarrett.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Denise Jongkind: Design en communicatie zijn één

11-08-2025 | 08:54:00
Visueel kom je sterker uit de verf als je verhaal klopt. De basis van design word vaak mede gevormd door een goed narratief

Denise Jongkind naar Counter Collective als artdirector

07-08-2025 | 09:11:28
Ze gaat aan de slag met merkidentiteiten, campagnes en communicatiemiddelen.

Lonneke van der Horst: klanten reageren positief op merknaam Ayvens

24-07-2025 | 12:35:00
In 2024 hebben LeasePlan en ALD Automotive hun merken gewijzigd in Ayvens. We spreken Lonneke van der Horst, marketing directeur van Ayvens Nederland hierover. Ayvens is (net als voorheen ALD Automotive) onderdeel van de Franse bank Société Générale

Dutch PR Awards 2025 - Ayvens: Stad van morgen

21-07-2025 | 12:42:00
Counter ondersteunt Ayvens bij merkbekendheid na fusie ALD en LeasePlan

Counter Collective aan de slag voor Logistiek020 en Qarry

24-06-2025 | 12:16:00
Communicatiebureau Counter uit Zaandam is gestart met opdrachten voor Logistiek020 en Qarry.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Eye Wish zet vakmanschap centraal in merkcampagne

08-09-2025 | 17:15:00
Eye Wish Opticiens is gestart met de merkcampagne Vaktermen, ontwikkeld in samenwerking met The USP Agency en Abovo Maxlead.

Roularta en Zeeman lanceren diamant met virtuele influencer

08-09-2025 | 16:59:02
Tijdens de lancering van de labgrown diamant van Zeeman in Amsterdam maakte virtuele influencer Sassy Soeki haar eerste live optreden.

Higuita en Ocean Outdoor maken campagne Het Nationale Ballet

08-09-2025 | 14:46:17
Voorbijgangers konden afgelopen week zelf balletdansers in beweging zetten tijdens een interactieve campagne van Het Nationale Ballet.

Peter Jan de Werk en Matthijs Haagsman over campagnes Maritiem Museum

08-09-2025 | 12:23:00
XYZ Creative Agency ontwikkelde een aantal campagnes voor het Maritiem Museum in Rotterdam. We spreken hierover met Peter Jan de Werk, medewerker Marketing & Communicatie bij het Maritiem Museum en Matthijs Haagsman, Creative bij XYZ Creative Agency

DOOH x Social - succesvolle crossmedia-campagnes

08-09-2025 | 12:09:00
Ola wist wel raad met de hitte, tijdens de heetste weken hingen de posters in bushokjes
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.