Het vak is de afgelopen jaren onnodig complex gemaakt

[Interview] Catelijne Bron (Admix) over Agency at Night Rotterdam

Marketing Report is op 16 mei in Rotterdam voor Agency at Night. 51 bureaus openen die avond hun deuren voor jong talent en anderen geïnteresseerden. Voorafgaand aan het event vragen wij een aantal bureaus naar hun deelname aan Agency at Night. We spreken dit keer met Catelijne Bron, Business Director bij Admix.

Kun jij Admix introduceren?

Admix is een B2B marketingbureau van 50 jaar jong. Marketing juist inzetten betekent groei. Échte groei vraagt om keuzes durven maken, ruis schrappen en focussen op wat aantoonbaar bijdraagt aan businessdoelen. Radicale eenvoud noemen wij dat. Niet mooier maken wat je al deed, maar durven te veranderen naar wat wel werkt. Precies dat is waar wij bedrijven mee helpen.

Waarom doet Admix mee met Agency at Night?

We mogen trots zijn op de Rotterdamse bureauwereld, er zitten prachtige, succesvolle bureaus in onze mooie stad. We mogen daar in al onze Rotterdamse nuchterheid best wat meer van laten zien. Agency at Night is daarom een topinitiatief waar we graag aan meedoen! 

Hoe ziet jullie Agency at Night-programma eruit?

Ons programma focust vooral op ons geloof dat we het vak de afgelopen jaren onnodig complex hebben gemaakt met zijn allen. De ingewikkelde termen vliegen je om de oren en iedereen doet zijn best om zo interessant mogelijk over te komen. Maar laten we eerlijk zijn: is die bullshit bingo nu echt nodig? De wereld is al complex genoeg, en de producten en diensten (zeker in B2B) vaak ook. Wij geloven in de kracht van eenvoud, dat staat ook de 16e bij ons centraal.

Wat voor soort jong talent zoeken jullie?

Talent dat niet geïnteresseerd is in het alleen maar ‘mooi maken’ of ‘mooipraten’, maar een meetbaar (business)resultaat bij een klant voor elkaar wil krijgen. En natuurlijk talent dat ook niet meedoet aan bullshit bingo, maar gewoon zegt wat hij of zij bedoelt.

Wat is het laatste nieuws?

Voor het laatste nieuws zijn jullie nèt te vroeg. Vraag het me op 1 juni nog een keer!

www.admix.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Interview] Teus Baars (NOSUCH) over Agency at Night

08-05-2025 | 15:46:00
[Interview] Teus Baars (NOSUCH) over Agency at Night

Modern Citizens zoekt moderne merken met complexe uitdagingen

06-05-2025 | 08:53:00
[Interview] Toprak Özturan (Modern Citizens) over Agency at Night Rotterdam

Tim van Es: Wil jij bijdragen aan iets dat ertoe doet?

02-05-2025 | 15:07:00
[Interview] Brand Manager Redkiwi over Agency at Night Rotterdam

Michael Straathof: 100procent maakt klantcontact slimmer

01-05-2025 | 15:52:00
Michael Straathof, mede-oprichter van 100procent | United Playgrounds, over Agency at Night Rotterdam

De hoogwaardige digitale toegankelijkheid van Level Level

29-04-2025 | 18:21:00
Taeke Reijenga, oprichter en CEO van Level Level, over Agency at Night Rotterdam

Gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.