Het 2023 van &.media group: groei, jubileum, Cross Media Persoon

Aan het begin van 2024 blikt &.media group terug op een geslaagd 2023. Het in 2018 opgerichte Amsterdamse mediabedrijf wist hoogtepunt na hoogtepunt te bereiken, waar het met grote trots op terugkijkt.

Britt Hogenhuis, co-founder en co-CEO van &.media group: “De mijlpalen die we in 2023 hebben mogen bereiken samen met ons team motiveren ons enorm om in 2024 nóg meer te gaan knallen.”

In het jaar 2023 opende de groep haar nieuwe kantoor op de Ruysdaelstraat in Amsterdam, waarmee ze een nieuw hoofdstuk begonnen. Het team groeide gestaag, nu bestaande uit 45 fte. Opvallende toevoeging aan het leiderschapsteam was Cedric Brunings, die de rol van co-CEO van &.media group en tevens Managing Director van &.agency op zich nam.

Jubileumfeest

Het vijfjarig jubileum van &.agency werd groots gevierd met een feestelijke bijeenkomst in Hotel Arena, een mijlpaal die de successen van het bedrijf onderstreepte. Voor het tweede achtereenvolgende jaar nam het bedrijf deel aan ADNIGHT, dit keer met een thema geïnspireerd op de jaren '90, met een opvallende 90's Bingo Bash.

Een bijzondere erkenning viel ten deel aan CCO en mede-oprichter Sophie van der Schaft, die werd uitgeroepen tot Cross Media Persoon van het jaar. Bovendien klommen de mede-oprichters, Sophie van der Schaft en Britt Hogenhuis, naar respectievelijk de 31e en 36e positie in de Reclamebureau100. Van der Schaft versterkte haar positie verder door op de 83e plek in de Media100 te belanden.

&.media group werkt voor uiteenlopende grote klanten, waaronder L'Oréal, bol en Amazon Prime Video.

www.and-media.group

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne

25-09-2025 | 15:45:19
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.

Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide

25-09-2025 | 14:53:15
Elke acht dagen wordt in Nederland een vrouw om het leven gebracht, vaak door haar partner of ex-partner.

INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie

25-09-2025 | 14:34:00
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.

BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience

25-09-2025 | 10:49:08
ABN AMRO lanceerde begin september BUUT, een bank voor tieners en hun ouders die is ontwikkeld door Tikkie in samenwerking met DEPT.

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.