HERA United presenteert eerste grote partnerschappen

HERA United, de eerste onafhankelijke Nederlandse profvoetbalclub voor vrouwen, heeft haar eerste strategische partners gepresenteerd. Booking.com sluit zich aan als founding partner, NIKE wordt officiële kledingsponsor, SportCity verlengt de samenwerking vanuit Telstar Vrouwen en VriendenLoterij treedt toe als maatschappelijk partner.

De vier partijen delen dezelfde ambitie: het versnellen van de ontwikkeling van vrouwenvoetbal in Nederland en het vergroten van kansen voor vrouwen en meisjes.

Partnerschappen met brede impact

Natasha ten Cate, Senior Vice President bij Booking.com: "We zijn er trots op dat we onze toewijding aan het ondersteunen van vrouwensport voortzetten door samen te werken met HERA United en hen te helpen hun missie te verwezenlijken om vrouwenvoetbal in de schijnwerpers te zetten en de sport toegankelijker te maken voor meisjes en vrouwen op elk niveau."

Ook SportCity ziet kansen in de samenwerking. Rohit Gulati: "De samenwerking met HERA United gaat verder dan een sponsorcontract. Door dit partnership nu te verlengen en uit te breiden, kunnen we samen met HERA United de lat hoger leggen in het vrouwenvoetbal."

Geert Friebel, Head of Marketing & Partnerships bij VriendenLoterij: "HERA United is opgericht om kansen voor meiden en vrouwen in het voetbal te vergroten. Zowel op topsportniveau als in de breedte met de HERA Foundation. Voor VriendenLoterij een prachtige aanvulling op onze maatschappelijke partnerships in de sport."

Droomstart voor HERA United

Susan van Geenen, algemeen directeur van HERA United: "Bij HERA mag je dromen en het is een droomstart dat wij met ervaren en strategische partners onze ambities mogelijk kunnen maken, bouwen aan een innovatief en inclusief voetballand. Wij zetten samen vrouwenvoetbal in de spotlight, maar het rimpeleffect zal als het aan ons ligt veel verder rijken. In samenwerking met Arne van den Berg en Kiki Klijn - van Leeuwen Boomkamp van Sponsoringbureau zijn dezefantastische partnerships realiteit geworden"


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Rabobank investeert bijna 50 miljoen in TeamNL

03-12-2025 | 11:12:12
Rabobank breidt de samenwerking met TeamNL uit en wordt per 2027, naast Staatsloterij, hoofdsponsor van TeamNL, TeamNL Paralympisch en TeamNL Talent.

Uber biedt rondrit tijdens Amsterdam Light Festival

26-11-2025 | 09:44:00
De samenwerking tussen Uber en het festival biedt een alternatief perspectief op de Amsterdamse grachten.

Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht

14-11-2025 | 14:12:00
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt

TP Vision: Robert Lewandowski en Frenkie de Jong gezichten Philips Ambilight tv

14-11-2025 | 11:16:00
FC Barcelona-voetballers Robert Lewandowski en Frenkie de Jong zijn komend seizoen de gezichten voor Philips Ambilight tv

Cameranu sponsor van National Geographic Fotowedstrijd 2025

10-11-2025 | 15:57:00
Cameranu en National Geographic kondigen een samenwerking aan met als doel natuurliefhebbers te inspireren
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.