Henri Lessing (AGE Media): YouTube is de nieuwe televisie
[Marketing Report TV] Structureel succes bouwen op het grootste videoplatform ter wereld
Henri Lessing, Managing Partner at AGE Media, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over hoe AGE Media merken en creators helpt om een duurzame en onderscheidende aanwezigheid op YouTube op te bouwen.
Henri Lessing: "YouTube is inmiddels het grootste televisiestation ter wereld – groter dan Netflix. Voor merken ligt daar een unieke kans om zelf een zender te worden en structureel een publiek op te bouwen. Niet met losse campagnes, maar met content die resoneert en blijft. YouTube is geen snel succesplatform, het vraagt om specialisme en strategie. Maar wie het goed doet, bouwt echt iets op."
Bekijk de video hier:
Marketing Report TV is powered by Kaaps Film en Abovo Maxlead


Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Monique Bergers: Strategie laat creatie impact maken
Siel Verniers: Met Orbit houden bureaus grip op marge
Kelly Staa: Cosmopolitan is een merk voor en door Gen Z
Finally an Agency viert 20 jaar met SPICECREAM
Bregje van Iperen: Familie-influencers maken impact voor merken
Lisette Samplonius: Finally an Agency is spot on
Eefje Gubbens: Print is nog steeds booming bij Matter
Danny Thijssing: Buitenreclame werkt omdat je het echt beleeft
Liedewij Hentenaar: Hoe klinkt jouw merk?
Nik Sluijs: Happiness Amsterdam werkt als één Benelux-club
Sander van Gestel: Mediahuis kiest voor eigen innovatie
Dion Holla: Muziek is een strategisch wapen voor merken
Eduard van Bennekom en Lukas van de Ven: Creatieve fusie voelt als thuiskomen
Andy Mosmans: nexeye groeit in Europa met VENGEAN-power
Marco van de Lisdonk: YouTube vraagt om precisie en data
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik
Havas Lemz ontwikkelt overheidscampagne Man, zeg er wat van!
[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist
Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA
Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers