Heineken bedankt horecaondernemers met Thankswagen

Heineken reed het hele land door om vijf horecaondernemers te verrassen. Speciaal voor deze gelegenheid is een tankwagen met bijna 1000 liter bier omgedoopt tot Thankswagen.

De gepersonaliseerde prijs op wielen stopte voor de deur van vijf horecaondernemers die gebruikmaken van de online bestelplatforms van Heineken Horeca voor hun drankbestellingen. De vijf winnaars uit Heerenveen, Enkhuizen, Katwijk, Luttenberg en Lienden, werden op maandag 18 december en dinsdag 19 december verrast door een tankwagen met hun eigen naam erop. De horecaondernemers wonnen allemaal de inhoud van de wagen. De activatie is een initiatief van de horecatak van de bierbrouwer.

Online bestellen

Pieter Vissers, horecadirecteur bij Heineken: “Sinds de lancering van de platformen in 2021 bestellen steeds meer horecapartners van ons hun bier online. Op dit moment geldt dit al voor 93 procent van de bestellingen. We streven naar een toekomst waarbij 97 procent van de bestellingen online plaatsvinden.”

Erik Houtenbos van Café In den Blauwen Bock uit Katwijk: “Het gebeurt niet elke dag dat er een tankwagen met je eigen naam op de stoep staat! We bestellen al jaren bij Heineken, en sinds enige tijd doen we dit online. Dat vinden we erg prettig zo, het verloopt soepel allemaal. Heel bijzonder dat we nu op deze manier worden bedankt voor onze loyaliteit.”

www.heinekennederland.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Mike Hendrixen: AI neemt je baan niet, nog niet

05-09-2025 | 09:37:00
Ik ben niet op zoek naar een andere baan, maar ik zag dat er meer dan 315 vacatures openstaan op de website van OpenAI

ICMA 2025 - Karvan Cevitam Top 2 Druivend

04-09-2025 | 11:06:00
Influencer & Content Marketing Awards. ICMA 2025 - Top 2 Druivend

HappyLife en Megawatt lanceren essence-campagne

02-09-2025 | 14:53:55
Met een roze caravan en de slogan Make beauty fun trekt essence langs festivals en winkelcentra om bezoekers kennis te laten maken met de producten.

PR-Dashboard organiseert opnieuw PR-Bootcamp Beginnen met PR

01-09-2025 | 14:45:00
Op 18 september 2025 organiseert PR-Dashboard voor de tweede keer het PR-Bootcamp Beginnen met PR.

Nominaties Dutch PR Awards 2025

30-08-2025 | 11:14:00
Op deze plaats gaan we alle nominaties voor de Dutch PR Awards 2025 bekendmaken. De namen van de personen en inzendingen linken door naar de ingezonden cases


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.