
HBO Max met Dynamic Ad Replacement bij live sport
HBO Max en Ad Alliance hebben Dynamic Ad Replacement (DAR) geïntroduceerd. Deze technologie maakt het mogelijk om advertenties in de livestreams te vervangen door gepersonaliseerde advertenties. Hiermee kunnen adverteerders tijdens grote live sportevents deze zomer impactvol aanwezig zijn op HBO Max.
Via HBO Max zijn verschillende sporten te zien zoals tennis (Wimbledon, US Open) tot wielrennen (Tour de France, Vuelta) en de Ultimate Fighting Championship te zien. De streamingdienst is begonnen met Dynamic Ad Replacement sinds de live uitzendingen van Wimbledon en trekt dit door tijdens de komende Tour de France en UFC-gevechten.
DAR vergroot de commerciële mogelijkheden voor adverteerders binnen het SAVOD domein. Consumenten zien hierdoor advertenties die nog beter aansluiten bij hun interesse en profiel.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Column] David de Jong: DPG Media heeft slim spel gespeeld
FD: overname RTL Nederland door DPG Media bijna rond bij ACM
Vertrouwen en eenvoud centraal bij tv-kijken in 2025
Kamer wil samenwerking NPO, RTL Nederland & Talpa Network
Thomas Rabe (RTL Group): Ster/NPO lastig voor RTL Nederland
Gepubliceerd door: David de Jong