Havas Play lanceert Lexa Ladies Night in Tuschinski

Avond vol zelfliefde in single ladies night trekt volle zaal in de iconische bioscoop

De eerste Lexa Single Ladies Night naar idee en uitvoering van Havas Play, geproduceerd in opdracht van datingplatform Lexa, trok direct een volle zaal in het mooie Tuschinski theater in Amsterdam. De avond had het thema ‘Zelfliefde’. Voor Lexa is het belangrijk dat mensen zich realiseren dat liefde begint bij jezelf. Het is hun missie om Nederlandse singles te laten zien dat ze met zelfliefde de eerste stap naar een mooie relatie kunnen zetten.

De creatieve uitdaging was hoe je de single vrouwen écht in het zonnetje zet

Mira de Mönnink, Head of Content & Partnerships Havas Media: "De creatieve uitdaging was hoe je de single vrouwen écht in het zonnetje zet. Het antwoord werd een ultieme feelgood ervaring volledig gericht op het ‘goed voelen over jezelf’. Zelfliefde dus. Met de bekende Patrick en Eline erbij, een prachtige zaal in Tuschinski, 100 geweldige vrouwen, de nieuwe Bridget Jones film, een goodie bag en een borrel achteraf werd het een cadeautje van de vrouwen aan zichzelf… en de app schoot schoot omhoog in aanmeldingen!"
 
Het event werd uitgevoerd met Jean Mineur samen met entertainment experts Patrick Martens en Eline de Ruig van de populaire podcast ‘Dit moet je zien!’. In hun podcast riepen zij hun luisteraars op om zich op te geven om kans te maken op twee kaarten voor het event met de nieuwste romcom van dit moment, Bridget Jones: Mad about the Boy, een film die volledig op zelfliefde is gericht. Voordat de film begon werd er uitgebreid de ruimte gegeven voor de ervaringen van het publiek, en de inzichten van Patrick en Eline over zelfliefde. 

Lexa gaat verder dan alleen het koppelen van mensen, wij omarmen ook selflove en self-care

Damien Mollers, marketing manager Lexa: "Lexa gaat verder dan alleen het koppelen van mensen, wij omarmen ook selflove en self-care. Want een gelukkig persoon is de basis voor elke liefdevolle connectie. Havas Play begrijpt dat en heeft wederom precies de juiste snaar geraakt met het creëren van dit concept!”
 
De resultaten: 100 enthousiaste vrouwen die een goede dosis selflove hebben gekregen en een boost in Lexa app downloads wat zorgt voor een succesvol concept.

Over Havas Play

Havas Play creëert nieuwe speelvelden voor merken rondom passies van mensen, zoals muziek, sport, gaming, entertainment en cultuur. Play levert succesvolle branded content concepten die het hart raken midden in de leefwereld van jouw publiek en jouw merk daarmee cultureel relevant maken. Havas Play wordt gedreven door een sterk creatief denkproces, een breed en de juiste dosis lef die samen merken laten groeien.

Over Havas Media

Havas Media maakt merken meaningful in het leven van de consument met haar grootschalige kennis van hoe marketingcontent in de medialeefwereld van uw publiek leeft. Havas Media is actief in 144 landen en heeft wereldwijd 20.000 communicatiespecialisten in dienst die Meaningful Connections tussen merken en mensen bouwen.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Junior Creatieve Designer

04-09-2025 | 08:44:00
Mediahuis is per direct op zoek naar een Junior Creatieve Designer - Amsterdam

NRC lanceert campagne over houvast in een wereld vol ruis

03-09-2025 | 14:35:00
NRC is gestart met een campagne die inspeelt op de effecten van de overvloed aan nieuws en desinformatie. De campagnefilm is ontwikkeld met We Agency

[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant

03-09-2025 | 09:09:00
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.

Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman

02-09-2025 | 14:38:00
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.