Havas Media wint pitch Cooper Consumer Health

Havas Media heeft de pitch op Cooper Consumer Health gewonnen. Het zelfzorggeneesmiddelen- en gezondheidsproductenconcern (voorheen: Vemedia/Imgroma) heeft de visie empowering healthier living en past daarmee in het health portfolio van Havas. De campagnes van bekende merken zoals Valdispert, Roter en Shiepz draaien al volop.

Judith Grift, Communications Director Havas Media: "We zijn super trots op de nieuwe samenwerking met Cooper. Te meer omdat mensen zelf kunnen zorgen voor hun gezondheid door de toegankelijke zelfzorgproducten. Dat geeft betekenis aan ons werk en aan onze samenwerking. En dit sluit perfect op de visie van Havas om Meaningful Brands te creëren."

Frederique Holdert, Marketing Director Cooper Consumer Health: "Wij zijn erg enthousiast over de nieuwe samenwerking met Havas Media. Een partnership met een professioneel mediabedrijf als Havas dat bovendien veel kennis heeft op het gebied van Health, is een perfecte match. Havas Media is voor Cooper Consumer Health in alle landen de nieuwe media partner wat nog meer voordelen in allerlei opzichten brengt."

Media inzet is in Nederland televisie en digital, met latere uitbreiding in het verschiet. Internationaal worden merken als Valdispert, Mag2, Vitascorbol, Oenobiol, Lashilé en Excilor pan-Europees opgepakt in onder andere Italië, België, Spanje, Portugal, Frankrijk en Duitsland. De partijen geven aan dat de pitch met name is gewonnen op de diepere ervaring die Havas Media heeft in zowel de healthcare categorie als de zelfzorggeneesmiddelen sector.

www.havasmediagroup.com

www.cooperconsumerhealth.eu

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Havas voert reverse share split door in november 2025

10-10-2025 | 09:41:00
Communicatie- en mediagroep Havas heeft bevestigd dat het bedrijf een reverse share split zal doorvoeren van tien-op-één voor zijn gewone aandelen

BBC kiest opnieuw voor Havas bij mediaplanning en -inkoop

10-09-2025 | 09:32:00
Het contract, met een waarde van circa 300 miljoen pond over zes jaar, houdt in dat Havas de diensten blijft promoten via diverse betaalde kanalen.

Havas Media UK lanceert AI-tool voor merkzichtbaarheid

13-08-2025 | 11:23:39
Havas Media Network UK heeft Brand Insights AI geïntroduceerd. Het platform helpt merken hun zichtbaarheid te monitoren en verbeteren op AI-platformen

Havas: omzet- en resultaatgroei in eerste helft 2025

30-07-2025 | 12:20:00
Havas heeft in de eerste helft van 2025 een netto omzet van 1,34 miljard euro gerealiseerd. Dat is een stijging van 2,9 procent ten opzichte vorig jaar.

Havas wil sneller AI-gedreven organisatie worden

18-06-2025 | 09:47:00
Het in Amsterdam beursgenoteerde Havas heeft aangekondigd zichzelf sneller te willen omvormen tot een AI-gedreven organisatie


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.

Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst

03-11-2025 | 15:14:00
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan.

Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL

03-11-2025 | 14:48:00
Met het format wil het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials brengen.

Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend

03-11-2025 | 10:27:00
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog

Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen

03-11-2025 | 10:17:00
De commercial en de socialcampagne zijn ontwikkeld met socialmedia-agency Modern Citizens en digital activatiebureau Engaged.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.