Havas Media wint pitch Cooper Consumer Health

Havas Media heeft de pitch op Cooper Consumer Health gewonnen. Het zelfzorggeneesmiddelen- en gezondheidsproductenconcern (voorheen: Vemedia/Imgroma) heeft de visie empowering healthier living en past daarmee in het health portfolio van Havas. De campagnes van bekende merken zoals Valdispert, Roter en Shiepz draaien al volop.

Judith Grift, Communications Director Havas Media: "We zijn super trots op de nieuwe samenwerking met Cooper. Te meer omdat mensen zelf kunnen zorgen voor hun gezondheid door de toegankelijke zelfzorgproducten. Dat geeft betekenis aan ons werk en aan onze samenwerking. En dit sluit perfect op de visie van Havas om Meaningful Brands te creëren."

Frederique Holdert, Marketing Director Cooper Consumer Health: "Wij zijn erg enthousiast over de nieuwe samenwerking met Havas Media. Een partnership met een professioneel mediabedrijf als Havas dat bovendien veel kennis heeft op het gebied van Health, is een perfecte match. Havas Media is voor Cooper Consumer Health in alle landen de nieuwe media partner wat nog meer voordelen in allerlei opzichten brengt."

Media inzet is in Nederland televisie en digital, met latere uitbreiding in het verschiet. Internationaal worden merken als Valdispert, Mag2, Vitascorbol, Oenobiol, Lashilé en Excilor pan-Europees opgepakt in onder andere Italië, België, Spanje, Portugal, Frankrijk en Duitsland. De partijen geven aan dat de pitch met name is gewonnen op de diepere ervaring die Havas Media heeft in zowel de healthcare categorie als de zelfzorggeneesmiddelen sector.

www.havasmediagroup.com

www.cooperconsumerhealth.eu

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Havas neemt Belgisch bureau Digizik in België over

15-12-2025 | 19:15:00
Havas neemt DIGIZIK uit België over, een bureau dat gespecialiseerd is in entertainment, muziek en cultuur

Havas Play deelt visie in whitepaper over merken in content

12-12-2025 | 10:49:55
In dit document beschrijft het bureau hoe merken kunnen deelnemen aan entertainment en culturele momenten zonder het verhaal te verstoren

Havas PLAY ANZ start betaalde creatieve stage

11-12-2025 | 15:36:45
Stagiairs werken drie dagen per week aan campagnes voor bestaande klanten en doen ervaring op in contentcreatie en community building

Havas Lemz activeert Nederland met opvallende uitvalactie

18-11-2025 | 17:37:00
Havas Lemz ontwikkelde de activatie Nederland valt uit als onderdeel van Denk vooruit, de bewustwordingscampagne van de NCTV.

Sunday Times: Havas heeft interesse in WPP Media

17-11-2025 | 12:33:00
De Britse krant The Sunday Times heeft dit weekend bericht over mogelijke interesse vanuit Havas om WPP over te nemens


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.