Havas Lemz en Bolletje gaan verder met bakker Daan

Bolletje breidt haar assortiment uit. In het schap zijn nu ook tussendoortjes te vinden met 60 procent zaden en pitten en géén toegevoegde suiker. In de campagne van Bolletje introduceert bakker Daan deze smakelijke tussendoortjes met behulp van twee nieuwe karakters, Souraya en Vic. De commercial is sinds 2 september te zien op tv, outdoor en online. De campagne is de vierde campagne met Bakker Daan en ontwikkeld door Havas Lemz. 

Karlijn Ordelmans, marketingmanager bij Bolletje: “De personages waarvoor bakker Daan de nieuwe repen heeft bedacht, laten zien dat voedzame tussendoortjes niet alleen lekker zijn, maar je ook weer een boost geven. Souraya is de slimme studente die tussen het studeren door een voedzaam tussendoortje nodig heeft. En Vic is de sterke verhuizer die tijdens zijn zware werk wel wat extra pit kan gebruiken. Hiermee laten we verschillende relevante situaties zien waarin de Zaden & Pittenrepen goed van pas komen.“ 

Lieke van Herk, creative bij Havas Lemz: “We hebben weer met veel plezier aan de nieuwe commercial gewerkt. Binnen de Bolletje-wereld, die we twee jaar geleden introduceerden, vinden we zoveel creatieve vrijheid. We spelen in op herkenbare behoeftes die we een tikkeltje uitvergroten en lekker kleurrijk vormgeven. Dat levert weer een typische Bolletje-film op, inmiddels de vierde in de serie."

Credits: 

Klant: Karlijn Ordelmans, Lotte Boerrigter  | Bureau: Havas Lemz | Agency producer: Havas Rise | Regie: Rob Lücker (HazazaH) | Grading en Online: The Compound  | Geluid: Public Audio | Muziek: Remus Ockels | Fotografie: Anne van Zantwijk | Media: Havas Media 

www.havas.com

www.bolletje.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

NCTV en Havas Lemz lanceren campagne Denk vooruit

03-11-2025 | 06:00:00
Consumenten worden zelfstandiger, terwijl hun vertrouwen in merken verder afneemt. De winnaars zijn volgens Havas de merken die dynamic adaptability tonen

Wendbare merken groeien sneller, toont Havas-onderzoek

16-10-2025 | 08:58:35
Consumenten worden zelfstandiger, terwijl hun vertrouwen in merken verder afneemt. De winnaars zijn volgens Havas de merken die dynamic adaptability tonen

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Havas voert reverse share split door in november 2025

10-10-2025 | 09:41:00
Communicatie- en mediagroep Havas heeft bevestigd dat het bedrijf een reverse share split zal doorvoeren van tien-op-één voor zijn gewone aandelen

Havas Lemz ontwikkelt CHECK-campagne voor Dienst Toeslagen

07-10-2025 | 10:38:00
Dienst Toeslagen start een campagne die mensen aanmoedigt hun toeslagen aan te passen bij veranderingen in hun leven
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers

05-11-2025 | 08:00:00
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Senior Strategist

05-11-2025 | 07:31:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Senior Strategist - 32u-40u · Amsterdam

EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest

04-11-2025 | 17:01:00
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.

DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon

04-11-2025 | 11:00:00
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon

Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL

04-11-2025 | 10:16:00
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.