HARDER BETTER STRONGER en JUICE verder onder één naam

Bureaus uit Amsterdam en Antwerpen bundelen krachten in Benelux

Het Antwerpse bureau HARDER BETTER STRONGER en het Amsterdamse bureau JUICE by HARDER BETTER STRONGER gaan samen verder onder de naam HARDER BETTER STRONGER. Met vestigingen in Amsterdam en Antwerpen richt het merkactivatiebureau zich op de gehele Benelux.

De bureaus spelen in op de groeiende vraag naar geïntegreerde activaties in Nederland en België. Veel merken opereren in beide landen, maar werken vaak met verschillende bureaus, of met één bureau dat samenwerkt met een lokale partner.

Pim van Grieken, Managing Director Benelux: "Veel merken opereren Benelux-breed, maar werken met verschillende bureaus in beide landen. Of ze kiezen ervoor om één bureau voor de hele Benelux te gebruiken, dat vervolgens samenwerkt met een ‘onbekende’ partij in het andere land. Dat kan vanzelfsprekend tot verstoringen en kwaliteitsverlies leiden."

Merkactivaties in Nederland en België

HARDER BETTER STRONGER ontwikkelt merkervaringen voor directe interactie tussen merken en consumenten. Het bureau organiseert onder andere samplingcampagnes, sponsoractivaties, festivalbelevingen en retailpromoties voor merken als Pepsi, Doritos, Lays, Nespresso, Carlsberg, Mars, ANWB, Nintendo, ProRail en Colgate.

Dennis Schouten, Managing Director Nederland: "De consument hunkert naar echte connecties met merken. Onze activaties brengen merken tot leven waar de doelgroep zich bevindt – in winkelstraten, op festivals of in het openbaar vervoer. We combineren dat met data-gedreven inzichten, zodat marketeers exact weten wat hun activatie oplevert."

Volledige keten in eigen beheer

Met de keuze voor één merknaam wil HARDER BETTER STRONGER zijn positie als specialist in live merkactivatie in de Benelux verder versterken. Dennis Schouten: "We zijn enorm enthousiast over deze nieuwe stap. Ons doel blijft onveranderd: merken laten schitteren door impactvolle live ervaringen."

www.harderbetterstronger.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

HARDER BETTER STRONGER maakt samplingcampagnes meetbaar

17-06-2025 | 10:59:18
Met locatiegebaseerde ID-detectie wordt fysieke aanwezigheid gekoppeld aan digitale opvolging en conversie

Dennis Schouten: Live activatie maakt écht het verschil

12-05-2025 | 08:56:00
Marketing Report bezocht het bureau in de Houthavens van Amsterdam. Hier bevindt zich het logistieke hart van het bedrijf.

Pim van Grieken en Dennis Schouten: Eén aanpak voor de Benelux

02-05-2025 | 10:20:00
Harder Better Stronger en Juice gaan samen onder de naam Harder Better Stronger vanuit Amsterdam en Antwerpen. We spreken hierover met Dennis Schouten, Managing Director Nederland en Pim van Grieken, Managing Director Benelux

Harder Better Stronger wil gesprek aangaan

24-02-2025 | 12:29:00
Harder Better Stronger is een bureau dati zich in de Benelux heeft gespecialiseerd in sampling, merkactivaties en experience marketing.

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.