Happy Horizon wint pitch voor SnowWorld

Creative digital agency Happy Horizon heeft de pitch gewonnen voor de online marketing van SnowWorld. Met deze samenwerking is Happy Horizon verantwoordelijk voor de optimalisatie en automatisering van de online marketing-kanalen voor SnowWorld Nederland, België, Frankrijk en de aanverwante merken zoals Adventure Valley, Alpine Hotel en Indoor Skydive.

Strategische samenwerking

Na een pitch in juni en juli 2024, werd in augustus de samenwerking officieel gestart. Happy Horizon wist SnowWorld te overtuigen met een hands-on aanpak, een heldere online strategie en korte communicatielijnen.

Rudolf van Rooij, Account Director bij Happy Horizon’s Hub Tilburg: "We werken niet met onnodig complexe modellen, maar bieden overzicht en transparantie in onze werkwijze. Ons team fungeert als een verlengstuk van SnowWorld, waarmee we dezelfde doelen nastreven."

Elke Marijnissen, Teamlead Marketing NL bij SnowWorld: "We zochten een sparringpartner die ons op alle online vlakken kan ondersteunen en aanvullen. Happy Horizon combineert sterke expertise met een praktische, resultaatgerichte aanpak. Met de focus op het verbeteren van de klantrelaties en het verhogen van de Customer Lifetime Value (CLV), verwachten beide partijen samen een aanzienlijke groei te realiseren."

Innovatieve tools en aanpak

Happy Horizon zet een breed scala aan tools en platforms in om de marketingactiviteiten van SnowWorld naar een hoger niveau te tillen. Denk hierbij aan Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads, Smartly, en SEMrush. SnowWorld streeft naar een hoger volwassenheidsniveau binnen hun marketing, waarbij de focus niet alleen ligt op data en ticketing, maar vooral op de versterking van klantrelaties en retentie.

Eerste resultaten op komst

De eerste campagnes worden binnenkort gelanceerd en met de start van het indoorseizoen op 1 oktober, is dat direct de kick-off voor een impactvol jaar. SnowWorld heeft ambitieuze groei-doelstellingen, zowel per brand als per specialbrand zoals IceKart. "SnowWorld heeft ambitieuze plannen op het gebied van online marketing, data en creatie. Dit biedt ons de kans om op zowel korte als lange termijn een significante impact te maken. We zijn trots dat we als Happy Horizon mogen bijdragen aan deze groei."

www.happyhorizon.com

www.vertigo6.nl

www.snowworld.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Charley Peereboom Business Lead bij Happy Horizon

06-11-2025 | 09:00:00
Charley Peereboom is gestart als Business Lead Commercie Brand, Content & PR bij Happy Horizon.

Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear

30-10-2025 | 15:38:12
De samenwerking is gericht op het realiseren van de internationale groeidoelstellingen van het merk.

Twaalf awards voor Happy Horizon bij Digital Impact Awards

20-10-2025 | 15:50:11
De Nederlandse bureaugroep, met in totaal twaalf nominaties, wist ze allemaal te verzilveren.

Martin Verdult wordt COO van Happy Horizon

24-09-2025 | 09:30:00
Met zijn internationale ervaring bij bureaus als Monks, Ogilvy en Lost Boys brengt hij expertise in operatie, cultuur en groei mee

Mike Hendrixen: AI neemt je baan niet, nog niet

05-09-2025 | 09:37:00
Ik ben niet op zoek naar een andere baan, maar ik zag dat er meer dan 315 vacatures openstaan op de website van OpenAI


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bol bereikt festivalpubliek via eerste BeReal-campagne

24-11-2025 | 15:13:04
Deze activatie was onderdeel van de crossmediale campagne, bestaande uit digitale en OOH-zichtbaarheid in zowel Nederland als België.

Frank Goren: The Invaders helpt merken in gamingcultuur

24-11-2025 | 14:00:26
In Marketing Report TV gaat Frank Goren, Strategy Officer bij The Invaders, in gesprek met Bas Vlugt over de ontwikkeling van gaming als marketingdomein.

Unlike ontwikkelt Sinterklaascampagne voor RAAK

24-11-2025 | 09:58:46
Met Reine Clause zet RAAK een personage in dat op een luchtige manier aandacht vraagt voor online gedrag.

Happiness Amsterdam en Fitzroy winnen bij ADCE

24-11-2025 | 09:58:00
Tijdens de 34e editie van de ADCE Awards in Barcelona zijn twee Nederlandse bureaus in de prijzen gevallen.

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een Hubspot Specialist

24-11-2025 | 08:11:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar Hubspot Specialist - Hybride, Zwolle
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.