Happy Horizon sponsor van CMOtalk op BNR

Creative digital agency Happy Horizon kondigt aan dat het de nieuwe sponsor is van het BNR-programma ‘CMOtalk’. De keuze voor CMOtalk komt voort uit de gemeenschappelijke doelgroep en relevante content die Happy Horizon terugziet bij het programma. 

Walter van de Wege, CEO van Happy Horizon: "We kennen BNR natuurlijk allemaal als platform met een zeer gericht en betrokken publiek. En het specifieke domein waarop het programma ‘CMOtalk’ zich begeeft, is een domein waaraan wij ons als digital agency maar al te graag verbinden: met inhoud inspireren op het gebied van digital marketing. Om vervolgens vanuit die inspiratie en inzichten over te gaan tot actie om je business te laten groeien. Door aanwezig te zijn op BNR, een gerenommeerd medium voor professionals en beslissers in ons vakgebied, versterken we onze positie en vergroten we onze zichtbaarheid als Happy Horizon."

Multimediaal umfeld via BNR en FD Mediagroep

Het sponsorship met BNR/FD Mediagroep bestaat verder uit structurele zichtbaarheid in Het Financieele Dagblad en diverse andere online- en print-uitingen.

Marc Adriani, hoofdredacteur van BNR Nieuwsradio: "Marketing is voor ieder bedrijf een essentieel onderdeel, een podcast en radioprogramma over dat onderwerp mag dan ook echt niet ontbreken bij BNR. Marketeer en presentator Klaas Weima weet iedere keer weer relevante gesprekken te voeren met CMO’s van toonaangevende bedrijven. We zijn dan ook heel blij dat Happy Horizon zich verbindt aan CMOtalk."

Happy Horizon verbindt zich als sponsor voor 2 jaar aan CMOtalk.

www.happyhorizon.com

www.bnr.nl

Lees ook:

Martin Verdult wordt COO van Happy Horizon

24-09-2025 | 09:30:00
Met zijn internationale ervaring bij bureaus als Monks, Ogilvy en Lost Boys brengt hij expertise in operatie, cultuur en groei mee

Mike Hendrixen: AI neemt je baan niet, nog niet

05-09-2025 | 09:37:00
Ik ben niet op zoek naar een andere baan, maar ik zag dat er meer dan 315 vacatures openstaan op de website van OpenAI

Happy Horizon kiest Ubbo Maagdenberg als topman

01-09-2025 | 07:00:00
Per 1 september 2025 is Ubbo Maagdenberg benoemd tot CEO van bureaugroep Happy Horizon. Hij volgt hiermee oprichter Walter van de Wege op

Happy Horizon kansrijk bij Digital Impact Awards

30-07-2025 | 11:19:00
Happy Horizon is genomineerd voor twaalf Digital Impact Awards. De bureaugroep viel vorig jaar al vier keer in de prijzen.

Heidi Anthonis: Klantactivatie blijft onze kern

11-06-2025 | 08:45:27
In het gesprek met Bas Vlugt ging zij in op de rol van data in marketing, het belang van klantactivatie


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Megawatt begeleidt entree ESN op Nederlandse markt

26-09-2025 | 08:37:14
Megawatt ontwikkelde de activatie en begeleidt de volledige introductie, inclusief de opening van de eerste fysieke ESN Store op Rotterdam Centraal.

GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne

25-09-2025 | 15:45:19
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.

Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide

25-09-2025 | 14:53:15
Elke acht dagen wordt in Nederland een vrouw om het leven gebracht, vaak door haar partner of ex-partner.

INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie

25-09-2025 | 14:34:00
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.

BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience

25-09-2025 | 10:49:08
ABN AMRO lanceerde begin september BUUT, een bank voor tieners en hun ouders die is ontwikkeld door Tikkie in samenwerking met DEPT.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.