Happy Horizon non-profit ontwikkelt wervingscampagne voor Stichting Takecarebnb

Happy Horizon heeft de wervingscampagne voor Stichting Takecarebnb ontwikkeld. Onder het motto: Ruimte gezocht in je hart en in je huis worden gastgezinnen gezocht, die vluchtelingen met een verblijfsvergunning een tijdje in huis nemen.

Door voor een periode van (minimaal) drie maanden bij een Nederlands gezin te wonen, vinden statushouders soepeler hun weg in de Nederlandse taal en cultuur. Ze krijgen eindelijk de rust en ruimte om hun nieuwe leven op te bouwen, passend werk of studie te vinden en een netwerk op te bouwen. 

Werelden verbinden

Nathanya van Lith, directeur Stichting Takecarebnb: "In veel huishoudens is ruimte over - bijvoorbeeld omdat de kinderen de deur uit zijn. Takecarebnb merkt dat steeds meer mensen graag iets goeds willen doen met die ruimte. In de zoektocht naar een optimale match wordt vooral gelet op gelijkwaardigheid. Wat mij zo aanspreekt aan Takecarebnb is dat de betrokkenen iets van elkaar kunnen leren en vooroordelen verdwijnen. We verbinden werelden." 

Veerle Walrave, Happy Horizon Non-profit: "In de campagne staat de zoektocht naar ruimte centraal. Maar dan wel in je hart en in je huis, benadrukt account manager. Uit alle verhalen merk je hoeveel voldoening het geeft om mensen wegwijs te maken in onze samenleving. Hoeveel je ervoor terugkrijgt als je je hart open durft te stellen."

De campagne bestaat onder andere uit print, social media en video’s met ervaringsverhalen en is sinds half september live.

www.happyhorizon.com

www.takecarebnb.org

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Heidi Anthonis: Klantactivatie blijft onze kern

11-06-2025 | 08:45:27
In het gesprek met Bas Vlugt ging zij in op de rol van data in marketing, het belang van klantactivatie

Happy Horizon ontwikkelt studiekeuzetool voor Rijn IJssel

22-05-2025 | 16:02:00
De tool wordt onder meer gepromoot via TikTok, Snapchat, Meta en Google Display en leverde in korte tijd honderden leads op.

Campagne Cent Pur Cent richt zich op huid(on)zekerheden

22-04-2025 | 10:14:53
Cent Pur Cent zet in een campagne mensen met verschillende huidtypen, leeftijden en achtergronden centraal.

Jouw marketingbaan verdwijnt (wellicht) sneller dan je denkt

09-04-2025 | 13:24:00
[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): Als jouw werk te herhalen is, te meten is of geen menselijk contact nodig heeft, dan zit AI al in de wachtkamer

Provalliance Nederland kiest Happy Horizon als digital partner

11-03-2025 | 16:55:00
Vanaf januari 2025 is Happy Horizon verantwoordelijk voor de digitale marketingactiviteiten, waaronder websiteontwikkeling, performance marketing en creatieve ondersteuning.

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.