Happy Horizon non-profit ontwikkelt wervingscampagne voor Stichting Takecarebnb

Happy Horizon heeft de wervingscampagne voor Stichting Takecarebnb ontwikkeld. Onder het motto: Ruimte gezocht in je hart en in je huis worden gastgezinnen gezocht, die vluchtelingen met een verblijfsvergunning een tijdje in huis nemen.

Door voor een periode van (minimaal) drie maanden bij een Nederlands gezin te wonen, vinden statushouders soepeler hun weg in de Nederlandse taal en cultuur. Ze krijgen eindelijk de rust en ruimte om hun nieuwe leven op te bouwen, passend werk of studie te vinden en een netwerk op te bouwen. 

Werelden verbinden

Nathanya van Lith, directeur Stichting Takecarebnb: "In veel huishoudens is ruimte over - bijvoorbeeld omdat de kinderen de deur uit zijn. Takecarebnb merkt dat steeds meer mensen graag iets goeds willen doen met die ruimte. In de zoektocht naar een optimale match wordt vooral gelet op gelijkwaardigheid. Wat mij zo aanspreekt aan Takecarebnb is dat de betrokkenen iets van elkaar kunnen leren en vooroordelen verdwijnen. We verbinden werelden." 

Veerle Walrave, Happy Horizon Non-profit: "In de campagne staat de zoektocht naar ruimte centraal. Maar dan wel in je hart en in je huis, benadrukt account manager. Uit alle verhalen merk je hoeveel voldoening het geeft om mensen wegwijs te maken in onze samenleving. Hoeveel je ervoor terugkrijgt als je je hart open durft te stellen."

De campagne bestaat onder andere uit print, social media en video’s met ervaringsverhalen en is sinds half september live.

www.happyhorizon.com

www.takecarebnb.org

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Happy Horizon ontwikkelt digitaal platform fietsfabrikant vanRaam

09-12-2025 | 12:44:00
De bureaugroep ontwikkelt onder meer een productconfigurator, een dealerportaal en een onderdelenwebshop

Charley Peereboom Business Lead bij Happy Horizon

06-11-2025 | 09:00:00
Charley Peereboom is gestart als Business Lead Commercie Brand, Content & PR bij Happy Horizon.

Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear

30-10-2025 | 15:38:12
De samenwerking is gericht op het realiseren van de internationale groeidoelstellingen van het merk.

Twaalf awards voor Happy Horizon bij Digital Impact Awards

20-10-2025 | 15:50:11
De Nederlandse bureaugroep, met in totaal twaalf nominaties, wist ze allemaal te verzilveren.

Martin Verdult wordt COO van Happy Horizon

24-09-2025 | 09:30:00
Met zijn internationale ervaring bij bureaus als Monks, Ogilvy en Lost Boys brengt hij expertise in operatie, cultuur en groei mee


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026

12-12-2025 | 12:00:24
Flexibiliteit in budgetten staat daarbij centraal: 85 procent verwacht ook in 2026 tussentijdse bijstellingen.

Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland

12-12-2025 | 09:19:11
De campagne laat zien wat hulphonden betekenen voor mensen die dagelijks leven met PTSS, epilepsie of andere beperkingen.

[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager

12-12-2025 | 08:53:00
Cheil Benelux is directly looking for Medior Strategist / Strategy Manager - Hybrid | Amsterdam

[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager

12-12-2025 | 08:02:00
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior PR & Events manager - Fulltime · Amsterdam

[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist

12-12-2025 | 07:47:00
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior Paid Social Specialist - Fulltime · Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.