Happy Horizon neemt Iconic Studios over

Happy Horizon zet een strategische stap met de overname van Iconic Studios, een bureau gespecialiseerd in PR, events en influencer marketing. Deze overname versterkt de positie van Happy Horizon op het gebied van creatieve en strategische communicatie. Het bureau zal binnen de Happy Horizon-groep onderdeel worden van de Hub Amsterdam, waarbij Sayori van Leeuwen, Wichard Slootheer en Claire Slootheer, mede-eigenaren van Iconic Studios, een belangrijke rol zullen blijven spelen.

Walter van de Wege, CEO van Happy Horizon: “Met Iconic Studios voegen we een bureau toe dat excelleert in de dynamische wereld van PR, events en influencer marketing. Dankzij het indrukwekkende trackrecord met topmerken, gecombineerd met hun creatieve en strategische aanpak, is deze overname een perfecte aanvulling op ons bestaande aanbod. Samen kunnen we onze klanten nog breder en impactvoller bedienen. Dit is een belangrijke stap in onze ambitie om een toonaangevende bureaugroep in Europa te worden.”

Claire Slootheer: “We zagen direct een geweldige match met Happy Horizon. De visie op groei, innovatie en creativiteit sluit perfect aan bij de waarden van Iconic Studios. Deze overname biedt ons de kans om te profiteren van de schaalgrootte en expertise van een sterke organisatie, terwijl we tegelijkertijd onze eigen identiteit en werkwijze behouden. Met Happy Horizon aan onze zijde kunnen we onze klanten nog beter ondersteunen en nieuwe mogelijkheden creëren binnen zowel nationale als internationale markten.

www.happyhorizon.com

www.iconicstudios.amsterdam

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Heidi Anthonis: Klantactivatie blijft onze kern

11-06-2025 | 08:45:27
In het gesprek met Bas Vlugt ging zij in op de rol van data in marketing, het belang van klantactivatie

Happy Horizon ontwikkelt studiekeuzetool voor Rijn IJssel

22-05-2025 | 16:02:00
De tool wordt onder meer gepromoot via TikTok, Snapchat, Meta en Google Display en leverde in korte tijd honderden leads op.

Campagne Cent Pur Cent richt zich op huid(on)zekerheden

22-04-2025 | 10:14:53
Cent Pur Cent zet in een campagne mensen met verschillende huidtypen, leeftijden en achtergronden centraal.

Jouw marketingbaan verdwijnt (wellicht) sneller dan je denkt

09-04-2025 | 13:24:00
[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): Als jouw werk te herhalen is, te meten is of geen menselijk contact nodig heeft, dan zit AI al in de wachtkamer

Provalliance Nederland kiest Happy Horizon als digital partner

11-03-2025 | 16:55:00
Vanaf januari 2025 is Happy Horizon verantwoordelijk voor de digitale marketingactiviteiten, waaronder websiteontwikkeling, performance marketing en creatieve ondersteuning.
 

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.