Happy Horizon kansrijk bij Digital Impact Awards

Happy Horizon is genomineerd voor twaalf Digital Impact Awards en behoort daarmee opnieuw tot de favorieten bij de Europese vakprijzen voor digitale communicatie. De prijzen worden jaarlijks uitgereikt door Communicate Magazine. De bureaugroep viel vorig jaar al vier keer in de prijzen.

De ingezonden cases zijn ontwikkeld door labels Vertigo 6 en Vortex Agency, in samenwerking met merken als Logitech, MGA Entertainment, Sligro, Walibi Holland en DAS Import. De nominaties onderstrepen de expertise van Happy Horizon in digitale strategie, creatie en performance.

Twaalf nominaties voor digitale campagnes

De genomineerde projecten zijn verspreid over verschillende categorieën. Zo is Walibi Holland genomineerd voor Best Use of Data en voor Best Use of Digital from the Sports, Travel, Leisure and Tourism Sector. MGA Entertainment maakt kans met campagnes rond Miniverse en L.O.L. Surprise! in categorieën als Best Community Development en Best Use of Digital from the FMCG Sector.

Ook Logitech is vier keer genomineerd, onder meer voor Best Use of Existing Social Media Platforms (budget <£20K) en Best Use of Digital from the Technology, Media and Telecommunications Sector. Andere genomineerden zijn Sligro (Retail Sector) en DAS Import (Use of Data).

Mike Hendrixen, oprichter van Vertigo 6 – part of Happy Horizon: "Deze nominaties zijn een bevestiging van het werk dat we samen met onze klanten neerzetten. Of het nu gaat om een datagedreven always-on campagne voor Walibi of internationale activaties voor Logitech en MGA: we combineren strategie, creativiteit en uitvoering om merken zichtbaar sterker te maken.”

Vakjury beoordeelt op impact en effectiviteit

De Digital Impact Awards bestaan inmiddels zestien jaar en gelden als belangrijke benchmark voor campagnes die bijdragen aan de digitale reputatie van een merk. De vakjury beoordeelt inzendingen op impact, innovatie en effectiviteit. De prijsuitreiking vindt plaats op 16 oktober in Londen.

www.happyhorizon.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Mike Hendrixen: AI neemt je baan niet, nog niet

05-09-2025 | 09:37:00
Ik ben niet op zoek naar een andere baan, maar ik zag dat er meer dan 315 vacatures openstaan op de website van OpenAI

Happy Horizon kiest Ubbo Maagdenberg als topman

01-09-2025 | 07:00:00
Per 1 september 2025 is Ubbo Maagdenberg benoemd tot CEO van bureaugroep Happy Horizon. Hij volgt hiermee oprichter Walter van de Wege op

Heidi Anthonis: Klantactivatie blijft onze kern

11-06-2025 | 08:45:27
In het gesprek met Bas Vlugt ging zij in op de rol van data in marketing, het belang van klantactivatie

Happy Horizon ontwikkelt studiekeuzetool voor Rijn IJssel

22-05-2025 | 16:02:00
De tool wordt onder meer gepromoot via TikTok, Snapchat, Meta en Google Display en leverde in korte tijd honderden leads op.

Campagne Cent Pur Cent richt zich op huid(on)zekerheden

22-04-2025 | 10:14:53
Cent Pur Cent zet in een campagne mensen met verschillende huidtypen, leeftijden en achtergronden centraal.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Multi-Gyn kiest voor AndAgencyAmsterdam

12-09-2025 | 11:01:00
Multi-Gyn, specialist in vaginale verzorging, heeft voor AndAgencyAmsterdam gekozen voor de ontwikkeling en uitvoering van een geïntegreerde marketingcampagne.

Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst

12-09-2025 | 08:48:43
In sectoren variërend van reclame tot bankwezen heroverwegen professionals de kosten van het faciliteren van uitbreiding van fossiele brandstoffen.

KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren

12-09-2025 | 08:08:00
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij

[Vacatures] ACT.agency zoekt een Creative Copywriter

12-09-2025 | 07:43:00
ACT.agency is per direct op zoek naar Creative Copywriter - Amsterdam (hybride)
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.