Gen-Z agency Boomerang FT. viert 1-jarig bestaan

De inhouse Gen-Z agency van Boomerang, genaamd Boomerang FT., bestaat sinds september één jaar. Samengevat: meer dan 29 merken, 6 fte’s, 120 Future Talents, een uitbreiding naar het Verenigd Koninkrijk en 4 opleidingssamenwerkingen verder.

Eén van de doelen van Boomerang FT. het afgelopen jaar was om de industrie te laten zien dat jong creatief talent een plek aan de tafel verdient. Na een jaar kan er ook volmondig gezegd worden dat dit verwezenlijkt is.

Dean Cooman, Head of Talent Boomerang FT: “Ik vind het belangrijk dat we een plek creëren waar young creatives de mogelijkheid krijgen om te leren van professionals én vice versa. Hierdoor hebben we mooie samenwerkingen met verschillende klanten weten te realiseren. Vaak wordt gedacht dat jong talent nog niet weet hoe deze industrie werkt, maar Boomerang FT. heeft zeker het tegendeel bewezen.”

 

Creatief talent

Boomerang FT. geldt als springplank voor next gen creatief talent binnen de creative agency-wereld en is door meerdere scholen- en opleidingssamenwerkingen opgenomen in programma’s voor beroepsoriëntatie en stages.

Boomerang FT. wil dat iedereen de Future Talent in zichzelf kan ontdekken. Daarom doet FT. een schenking aan Stichting IMC Weekendschool, om jongeren met een minder bevoorrechte sociaaleconomische positie kennis te laten maken met het vak.

Tijdens Adnight op het kantoor van Boomerang/Publicis in Amsterdam Noord wordt er op 13 oktober 2023 geproost op de verjaardag van Boomerang FT. maar vooral op de toekomstige talenten van ons vak. De deuren staan open en Boomerang FT. zal samen met Amsterdam Dance Event een talk hosten met precies dit thema als gemene deler.

adnight.squarespace.com

www.boomerangagency.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Jordi van de Bovenkamp naar TBWA\NEBOKO

08-04-2025 | 08:06:00
Jordi van de Bovenkamp naar TBWA\NEBOKO. Hij was drie jaar lang Executive Creative Director bij Boomerang

Publicis Groupe NL versterkt focus op merkactivaties

02-04-2025 | 11:12:00
Publicis Groupe Nederland breidt in 2025 zijn activiteiten uit met een in-house Brand Activations-team.

ADsterdam Festival keert terug voor derde editie

17-03-2025 | 14:57:00
Het creativiteitsfestival, een initiatief van Publicis Groupe, wordt georganiseerd in samenwerking met ADCN en Soundsright en richt zich op de gehele creatieve industrie.

Snoop Dogg feliciteert Publicis Groupe met mijlpaal

05-12-2024 | 15:13:55
Publicis Groupe lijkt het jaar af te sluiten als de grootste holdingmaatschappij in de branche

Boomerang FT. lanceert Maritieme Studies Nederland voor instroom in de maritieme sector

08-11-2024 | 10:11:00
Gen Z-agency Boomerang FT., onderdeel van Publicis Groupe, heeft Maritieme Studies Nederland (MSNL) gelanceerd om het imago van maritieme opleidingen te versterken

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.