GB Snowsport kiest Ocean Outdoor als outdoorpartner
Ocean Outdoor is benoemd tot officieel outdoor mediapartner van GB Snowsport. In een overeenkomst van 1 jaar worden hoogtepunten van Britse topatleten in skiën en snowboarden getoond op het digitale netwerk van Ocean in Groot-Brittannië.
De samenwerking gaat van start rond de 100-dagenaftrap naar de Winterspelen in Milano-Cortina, die op 26 februari 2026 beginnen, en volgt op de opening van het World Cup-seizoen in Sölden.
Gouden periode voor Britse sneeuwsport
De overeenkomst komt na drie seizoenen met records voor GB Snowsport-atleten, die samen 149 medailles verzamelden in verschillende disciplines. De samenwerking sluit aan bij de bredere sportfocus van Ocean, waaronder bestaande partnerships met Team GB, ParalympicsGB, Special Olympics GB, Access Sport en UK Deaf Sport, dat in november deelneemt aan de Deaflympics in Japan.
Sportverhalen op digitale schermen
Bij de Winterspelen van 2022 in Beijing wonnen Britse atleten 6 medailles in verschillende sneeuwsportdisciplines. Onder hen alpine skiester Menna Fitzpatrick, die met haar super-G-zilver uitgroeide tot de meest onderscheiden Britse Winterparalympiër. Fitzpatrick was eerder te zien in Oceans Level Playing Field-campagne uit 2023, gelanceerd op Piccadilly Lights in Londen, waarin sporters van Team GB, ParalympicsGB en Special Olympics GB samen aandacht vroegen voor inclusie en het doorbreken van vooroordelen in de aanloop naar de Olympische Spelen van Parijs 2024.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Fotograaf
Higuita en Fitzroy vallen in de prijzen bij Ocean Outdoor
Dentsu Benelux presenteert OOH-trendrapport 2025
Wereldhave kiest Ocean Outdoor voor digitale schermen
Marc van Hamelen: Aandacht en emotie in de publieke ruimte
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert