FX Agency wint vijf internationale awards

Digital experience agency FX Agency wint prijzen in vijf categorieën bij de Global Eventex Awards. Cases voor opdrachtgevers Top Employers Institute, Deloitte en Hogeschool InHolland werden bekroond door de jury. Het event voor opdrachtgever Top Employers Institute ontving twee Gold Awards.

The Global Eventex Awards

FX Agency nam met drie cases deel in vijf categorieën en kreeg de volgende awards uitgereikt:

  • Gold Award: Virtual Celebration Event (Top Employers Institute)
  • Gold Award: Virtual Corporate Event (Top Employers Institute)
  • Silver Award: Positive Change Event (Deloitte)
  • Silver Award: Event Storytelling (Deloitte)
  • Bronze Award: Online Educational Event (Hogeschool InHolland)

De jury toetst elke case op basis van een aantal aspecten en kent een score toe tussen de 0 en 100 punten. De platinum award vertegenwoordigt de hoogst haalbare score. In totaal streden maar liefst 1600 bureaus uit 90 landen om de prijzen binnen de categorieën Art, entertainment & public events, Conference meetings & expos, Corporate & community events, Events by region, en For good

Niels Janssen, founder van FX Agency: "We zijn ontzettend trots en dankbaar dat we in maar liefst vijf categorieën een prijs hebben gewonnen bij de Global Eventex Awards. Het is al een eer om in de finale te staan, laat staan om te winnen tussen zoveel gerenommeerde bureaus van over de hele wereld. Deze prijzen zijn een erkenning van het harde werk en de creativiteit van ons team, evenals van onze partners en opdrachtgevers. We blijven ons inzetten om de beste digitale evenementen te creëren en te innoveren in deze snel veranderende wereld."

De Global Eventex Awards worden sinds 2009 uitgereikt en zijn een erkenning voor excellentie en innovatie in de evenementenindustrie. De awards worden georganiseerd door Eventex, een platform voor evenementprofessionals dat jaarlijks duizenden inzendingen ontvangt uit de hele wereld. Met de prijzen wil Eventex de beste evenementenbureaus, -bedrijven en -professionals eren en de lat hoger leggen voor de hele branche.

www.fxagency.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet

Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social

21-11-2025 | 10:51:25
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling

KPN opent de lijn om te appen met Sint

21-11-2025 | 08:55:21
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.