FX Agency wint vijf internationale awards

Digital experience agency FX Agency wint prijzen in vijf categorieën bij de Global Eventex Awards. Cases voor opdrachtgevers Top Employers Institute, Deloitte en Hogeschool InHolland werden bekroond door de jury. Het event voor opdrachtgever Top Employers Institute ontving twee Gold Awards.

The Global Eventex Awards

FX Agency nam met drie cases deel in vijf categorieën en kreeg de volgende awards uitgereikt:

  • Gold Award: Virtual Celebration Event (Top Employers Institute)
  • Gold Award: Virtual Corporate Event (Top Employers Institute)
  • Silver Award: Positive Change Event (Deloitte)
  • Silver Award: Event Storytelling (Deloitte)
  • Bronze Award: Online Educational Event (Hogeschool InHolland)

De jury toetst elke case op basis van een aantal aspecten en kent een score toe tussen de 0 en 100 punten. De platinum award vertegenwoordigt de hoogst haalbare score. In totaal streden maar liefst 1600 bureaus uit 90 landen om de prijzen binnen de categorieën Art, entertainment & public events, Conference meetings & expos, Corporate & community events, Events by region, en For good

Niels Janssen, founder van FX Agency: "We zijn ontzettend trots en dankbaar dat we in maar liefst vijf categorieën een prijs hebben gewonnen bij de Global Eventex Awards. Het is al een eer om in de finale te staan, laat staan om te winnen tussen zoveel gerenommeerde bureaus van over de hele wereld. Deze prijzen zijn een erkenning van het harde werk en de creativiteit van ons team, evenals van onze partners en opdrachtgevers. We blijven ons inzetten om de beste digitale evenementen te creëren en te innoveren in deze snel veranderende wereld."

De Global Eventex Awards worden sinds 2009 uitgereikt en zijn een erkenning voor excellentie en innovatie in de evenementenindustrie. De awards worden georganiseerd door Eventex, een platform voor evenementprofessionals dat jaarlijks duizenden inzendingen ontvangt uit de hele wereld. Met de prijzen wil Eventex de beste evenementenbureaus, -bedrijven en -professionals eren en de lat hoger leggen voor de hele branche.

www.fxagency.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] iO zoekt een Junior Contentmanager

16-10-2025 | 09:10:00
iO is per direct op zoek naar Junior Contentmanager - Campus Amsterdam

[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketeer

16-10-2025 | 08:54:00
iO is per direct op zoek naar Digital Marketeer - Campus Den Bosch

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.