Frank-Paul ter Berg vertrekt bij HYPR

HYPR kondigt het vertrek aan van Frank-Paul ter Berg, die sinds de overname van ToLocal in maart 2023 een rol heeft gespeeld in de integratie van de twee bedrijven. Frank-Paul ter Berg was medeoprichter van ToLocal.

Frank-Paul ter Berg: "Ik ben trots op wat we samen hebben bereikt sinds de overname. Met de integratie van ToLocal in HYPR is een solide basis gelegd voor de toekomst en ik ben ervan overtuigd dat het bedrijf onder de huidige leiding verder zal groeien."

Robert Luttik, medeaandeelhouder van ToLocal, zal zijn rol als Sales Director binnen HYPR voortzetten.

Bart de Vries, CEO van HYPR: "We zijn Frank-Paul zeer dankbaar voor zijn toewijding en de bijdrage die hij heeft geleverd tijdens en na de overname. We wensen hem veel succes in de toekomst."

www.hypr.nl

Lees ook:

Huis-aan-huiskranten schaffen 15 procent bureaucommissie af

13-10-2025 | 14:24:00
Daarmee volgt dit mediumtype het beleid van andere mediatypen zoals radio, televisie, outdoor, print en online, waar de commissie al enkele jaren geleden werd afgeschaft.

[Vacatures] HYPR zoekt een Digital Account Manager

22-07-2025 | 07:09:00
HYPR is per direct op zoek naar Digital Account Manager  

Bart de Vries: Wij staan de hele dag op de zeepkist met HYPR

25-06-2025 | 09:06:00
Volgens Bart de Vries, directeur van HYPR, speelt sfeer een grote rol in het succes van een organisatie, vertelt hij op Marketing Report TV

Cannes 2025: Bart de Vries over HYPR

20-06-2025 | 08:29:00
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.

[Vacatures] HYPR Media zoekt een Stagiair

12-06-2025 | 09:49:29
HYPR Media is per direct op zoek naar een Stagiair


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv

30-10-2025 | 16:09:00
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.

Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear

30-10-2025 | 15:38:12
De samenwerking is gericht op het realiseren van de internationale groeidoelstellingen van het merk.

ReumaNederland kiest Media Reverse voor mediaplanning

30-10-2025 | 14:58:20
De samenwerking is gericht op het vergroten van de merkbekendheid en het activeren van doelgroepen via relevante mediakanalen.

DJI werft vakmensen voor rol als arbeidsbegeleider

30-10-2025 | 12:34:00
De Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) lanceert een doelgroepcampagne met de titel Als arbeidsbegeleider leer je mensen méér dan een vak.

Sunny Cars verhoogt merkbekendheid +22 procent met verhalen

30-10-2025 | 10:29:00
Branded content en video brengen belofte van zorgeloze autoverhuur tot leven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.