Frank Bitter stapt over van Candid naar PHD Nederland

Omnicom Media Group stelt per 1 maart 2024 Frank Bitter aan als Managing Director van PHD Nederland.

Hij komt van Candid, waar hij CEO van de mediatak is en leiding geeft aan de bureaus M2|OC en STROOM en de overkoepelende people, finance en media investment teams. Daarvoor was hij lange tijd werkzaam bij MediaCom, waar hij eerst CEO Nederland was en later, als onderdeel van het EMEA team, verantwoordelijk voor 20 landen in Europa, Afrika en het Midden-Oosten.

Patrick Molleman, CEO van Omnicom Media Group Nederland: “Frank neemt een bak aan ervaring mee, is een klantenman pur sang en is in staat complexe klantuitdagingen om te zetten naar resultaat gedreven oplossingen. Daarnaast is Frank een echte verbinder en een enthousiaste leider die in staat is om PHD naar de volgende fase te loodsen.”

Frank Bitter: “Ik ben altijd onder de indruk geweest van de onderscheidende visie en sterke cultuur van PHD. De mensen hebben een aanstekelijke ambitie en het bureau heeft veel potentie. Ik heb dan ook heel veel zin om samen met het team verder te bouwen aan een succesvol bureau dat het verschil maakt voor klanten."

www.omnicommediagroup.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Hearts & Science wordt mediabureau van Yazen in Nederland

01-07-2025 | 15:18:29
De samenwerking richt zich op strategische inzet van mediamiddelen om merkopbouw en duurzame groei te ondersteunen.

dotdotdash opent Europese hub in Amsterdam

01-07-2025 | 10:00:00
Het internationale technologie- en designbureau dotdotdash, onderdeel van het Omnicom-netwerk, heeft een Europese hub geopend in Amsterdam.

Neslihan Akkurt over RA*W en talentontwikkeling

19-06-2025 | 14:49:05
Tijdens het Cannes Lions Festival sprak Daan Dekkers met RA*W-bestuurslid Neslihan Akkurt

Hassan Khan: Cannes is een database vol inspiratie

19-06-2025 | 13:48:00
Tijdens het Cannes Lions Festival sprak Daan Dekkers met Hassan Khan, mediaspecialist bij Omnicom Media Group

Consument kiest bewust ondanks economisch ongemak

11-06-2025 | 10:54:00
Ondanks economische onzekerheid kiest een groeiende groep consumenten bewust voor merken en producten die passen bij hun overtuigingen

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.