
Follo valt in de prijzen bij European Search Awards
Tijdens de European Search Awards in Krakau heeft performance marketingbureau Follo zes keer goud en drie keer zilver gewonnen. De onderscheidingen werden toegekend aan campagnes voor onder meer Decathlon, Collistar, Dutch Vans, HG en Lucardi. Follo won in verschillende categorieën, waaronder SEO, B2B en social media.
Prijzen voor campagnes in uiteenlopende branches
Follo werd onder andere beloond voor zijn aanpak in de retail, FMCG, automotive en B2B-sector. De winnende inzendingen maakten gebruik van datagedreven strategieën, inzet van AI en geoptimaliseerde content.
De gouden awards waren in de volgende categorieën:
-
Best Use of Search – Retail / Ecommerce (SEO) (Large): met Decathlon
-
Best Use of Search – B2B (SEO) (Large): met Dutch Vans
-
Best Use of Search – FMCG (Large): met HG
-
Best Local Campaign (SEO) (Large): met Lucardi
-
Most Innovative Campaign (SEO) (Large): met Decathlon
-
Best Use of Social Media in a Search Campaign (Large): met Collistar
Zilver werd behaald in de categorieën B2C (met CROP), Automotive (met CROP) en voor de inzet van AI in content (met HG).
Strategie gericht op resultaat
De ingezonden cases tonen hoe Follo technologie inzet om marketingprestaties te verbeteren. Door data te koppelen aan schaalbare content en deze strategisch in te zetten op diverse kanalen, zet het bureau in op structurele groei.
Mark van Hattum, CEO Follo: "Deze erkenning is een bewijs van de vooruitstrevende mentaliteit en samenwerking binnen ons team én met onze klanten. We nemen eigenaarschap over het succes van onze partners en laten keer op keer zien dat innovatie, data en teamwork leiden tot echte impact."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
VML deelt groeikansen met marketingexperts
[Vacatures] Kinesso zoekt een Medior Data and Analytics Consultant
Randstad zet verbindend werkgeverschap op de kaart
Bob Koigi: Hoe AI de toekomst van mode vormgeeft
Cees Faes: Gemberthee
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen