Follo valt in de prijzen bij European Search Awards

Tijdens de European Search Awards in Krakau heeft performance marketingbureau Follo zes keer goud en drie keer zilver gewonnen. De onderscheidingen werden toegekend aan campagnes voor onder meer Decathlon, Collistar, Dutch Vans, HG en Lucardi. Follo won in verschillende categorieën, waaronder SEO, B2B en social media.

Prijzen voor campagnes in uiteenlopende branches

Follo werd onder andere beloond voor zijn aanpak in de retail, FMCG, automotive en B2B-sector. De winnende inzendingen maakten gebruik van datagedreven strategieën, inzet van AI en geoptimaliseerde content.

De gouden awards waren in de volgende categorieën:

  • Best Use of Search – Retail / Ecommerce (SEO) (Large): met Decathlon

  • Best Use of Search – B2B (SEO) (Large): met Dutch Vans

  • Best Use of Search – FMCG (Large): met HG

  • Best Local Campaign (SEO) (Large): met Lucardi

  • Most Innovative Campaign (SEO) (Large): met Decathlon

  • Best Use of Social Media in a Search Campaign (Large): met Collistar

Zilver werd behaald in de categorieën B2C (met CROP), Automotive (met CROP) en voor de inzet van AI in content (met HG).

Strategie gericht op resultaat

De ingezonden cases tonen hoe Follo technologie inzet om marketingprestaties te verbeteren. Door data te koppelen aan schaalbare content en deze strategisch in te zetten op diverse kanalen, zet het bureau in op structurele groei.

Mark van Hattum, CEO Follo: "Deze erkenning is een bewijs van de vooruitstrevende mentaliteit en samenwerking binnen ons team én met onze klanten. We nemen eigenaarschap over het succes van onze partners en laten keer op keer zien dat innovatie, data en teamwork leiden tot echte impact."

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

VML deelt groeikansen met marketingexperts

13-05-2025 | 09:52:00
Op woensdag 18 juni organiseert VML de Growth Summit 2025 op de WPP Campus in Amsterdam.

[Vacatures] Kinesso zoekt een Medior Data and Analytics Consultant

13-05-2025 | 09:52:00
Kinesso is per direct op zoek naar een Medior Data and Analytics Consultant

Randstad zet verbindend werkgeverschap op de kaart

12-05-2025 | 14:53:36
Randstad streeft er als gespecialiseerd talentbedrijf naar om werkgevers te helpen bij de uitdagingen die ze tegenkomen op de werkvloer.

Bob Koigi: Hoe AI de toekomst van mode vormgeeft

12-05-2025 | 10:31:36
ACE en WE Fashion kondigen de lancering aan van Lookgen.ai. De AI-tool is de afgelopen maanden succesvol getest en geïmplementeerd op de e-commerceplatforms

Cees Faes: Gemberthee

09-05-2025 | 13:41:00
We leven in een wereld waarin je drankje niet zomaar een drankje is, maar een persoonlijkheidsverklaring.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.