Follo valt in de prijzen bij European Search Awards

Tijdens de European Search Awards in Krakau heeft performance marketingbureau Follo zes keer goud en drie keer zilver gewonnen. De onderscheidingen werden toegekend aan campagnes voor onder meer Decathlon, Collistar, Dutch Vans, HG en Lucardi. Follo won in verschillende categorieën, waaronder SEO, B2B en social media.

Prijzen voor campagnes in uiteenlopende branches

Follo werd onder andere beloond voor zijn aanpak in de retail, FMCG, automotive en B2B-sector. De winnende inzendingen maakten gebruik van datagedreven strategieën, inzet van AI en geoptimaliseerde content.

De gouden awards waren in de volgende categorieën:

  • Best Use of Search – Retail / Ecommerce (SEO) (Large): met Decathlon

  • Best Use of Search – B2B (SEO) (Large): met Dutch Vans

  • Best Use of Search – FMCG (Large): met HG

  • Best Local Campaign (SEO) (Large): met Lucardi

  • Most Innovative Campaign (SEO) (Large): met Decathlon

  • Best Use of Social Media in a Search Campaign (Large): met Collistar

Zilver werd behaald in de categorieën B2C (met CROP), Automotive (met CROP) en voor de inzet van AI in content (met HG).

Strategie gericht op resultaat

De ingezonden cases tonen hoe Follo technologie inzet om marketingprestaties te verbeteren. Door data te koppelen aan schaalbare content en deze strategisch in te zetten op diverse kanalen, zet het bureau in op structurele groei.

Mark van Hattum, CEO Follo: "Deze erkenning is een bewijs van de vooruitstrevende mentaliteit en samenwerking binnen ons team én met onze klanten. We nemen eigenaarschap over het succes van onze partners en laten keer op keer zien dat innovatie, data en teamwork leiden tot echte impact."

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Christian van Santen: De toekomst is aan een nieuw soort bureaus

05-06-2025 | 16:08:00
De AI-revolutie in de marcomsector is in volle gang. De impact zal ingrijpend zijn en een disruptie veroorzaken die groter is dan alles wat de sector ooit heeft meegemaakt, en die – zonder uitzondering – door alle spelers zal worden gevoeld.

Krista Vaesen: Connections toont AI in de praktijk

04-06-2025 | 08:55:51
Elk jaar organiseert Salesforce de Connections-conferentie in het Amerikaanse Chicago.

3 tips om relevant te blijven bij woonliefhebbers

03-06-2025 | 16:15:41
De woonbranche verandert continu. Van een groeiend tekort op de woningmarkt tot stijgende prijzen voor meubels en woonaccessoires.

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Crossmedia Consultant Limburg

03-06-2025 | 08:48:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Crossmedia Consultant Limburg

Bob Koigi: WPP sluit zich aan bij AI-gedreven transformatie

02-06-2025 | 12:03:00
Over de hele industrie laten bureaus en marketingreuzen traditionele modellen achter zich, gebouwd op personeelsaantallen

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.