
Fitzroy wint pitch Bolsius en komt met campagne rondom ander licht
Creatief bureau Fitzroy is aan de slag gegaan voor Bolsius en lanceert nu een campagne die draait om het thema genieten in een ander licht.
Consumenten worden ertoe opgeroepen om de avond te ervaren met het natuurlijke licht van Bolsius-kaarsen.
De campagne zal gelanceerd worden rond het ingaan van de wintertijd en is onder meer te zien op televisie, online en op de winkelvloer.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Oma’s Soep en Fitzroy organiseren Een Tafel voor Twee
Op woensdag 4 juni organiseert Oma’s Soep een actie in samenwerking met honderd restaurants: Een Tafel voor Twee tegen Eenzaamheid.
Gewoon het roer stevig beethouden en gas op die lolly
Jur Baart: Fitzroy moest een bureau worden waarbij experimenteren een groot goed zou zijn
Fitzroy en LiveWall ontwikkelen game-ervaring voor Campina
Deze interactieve game laat kinderen op een speelse manier kennismaken met het boerderijleven. De digitale ervaring is ontwikkeld met Fitzroy en LiveWall
Doritos' Minecraft-portaal genereert miljoenen interacties
In samenwerking met United Playgrounds, Fitzroy, Livewall en Beyond werd een interactieve ervaring gecreëerd
Fitzroy ontwikkelt campagne voor Campina High Protein Greek
De campagne maakt deel uit van het merkplatform Voor een betere morgen en loopt het hele jaar door.
Gepubliceerd door: Saskia van Weert