Fitzroy ontwikkelt ludieke actie voor SportCity

Januari is de maand waarin mensen zich oriënteren op een sportclub. SportCity wil laten zien dat zij niet alleen staat voor bewegen, maar ook voor gezelligheid. Om al die mensen te bereiken, hebben Fitzroy en SportCity een ludieke actie ontwikkeld: een paar sportsloffen cadeau bij een jaarlidmaatschap. 

Sloffen in de vorm van sneakers

Merle Weil, Marketing Lead bij SportCity: "Natuurlijk zijn wij een sportclub waar je lekker kunt trainen, maar we zijn ook een club met een community functie voor de buurt. Je sportclub om de hoek, waar het leuk is om te gaan sporten. Want warmte en gezelligheid kunnen we wel gebruiken in deze donkere, koude (en natte) dagen. Daarom waren we meteen verliefd op het idee van de sportsloffen. Het is de ideale combinatie van sporten en je thuisvoelen."

Jur Baart, oprichter Fitzroy: "Vorig jaar zijn we een mooie samenwerking met MINDUs gestart, waarbij ruim duizend jongeren met mentale problemen een (gratis) lidmaatschap van SportCity hebben ontvangen. Die partnership zet SportCity dit jaar weer door. Maar voor 2024 wilden we toch ook meer de relaxtheid van SportCity benadrukken. Het zijn mooie clubs waar je ook gezellig een kopje koffie kunt drinken met je buurman. Het is een mooie ronde actie, die hopelijk weer voor genoeg reuring gaat zorgen."

De campagne is live op socials, radio en outdoor.

www.fitzroy.nl

www.sportcity.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Fitzroy maakt VGZ-campagne over vooruitkijken in zorg

10-11-2025 | 08:54:00
In de campagne staat ambassadeur zorgvernieuwing Eva Eikhout centraal. In beeld wordt de wereld om haar heen letterlijk opgebouwd

Higuita en Fitzroy vallen in de prijzen bij Ocean Outdoor

17-10-2025 | 11:05:00
Tijdens een feestelijke awardshow in The Loft in Amsterdam heeft Ocean Outdoor de winnaars van de Digital Creative Competition 2025 bekendgemaakt

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

Fitzroy ontwikkelt identiteit en communicatie voor Poows

06-10-2025 | 09:44:52
Poows richt zich op het toegankelijk maken van voedingssupplementen en dagelijkse medicijnen voor honden en katten.

Anne-Marie Twigge: Meer betekenis in een gebroken wereld

29-09-2025 | 13:02:15
Volgens Ipsos Global Trends 2025 daalde het optimisme over "jij en je familie" in één jaar met zeven punten.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet

Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social

21-11-2025 | 10:51:25
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling

KPN opent de lijn om te appen met Sint

21-11-2025 | 08:55:21
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.