Fitzroy ontwikkelt campagne voor thuisfitnessmerk Dreaver

Met een campagne waarin een vrouw op een loopband midden in haar woonkamer loopt, introduceert Dreaver zich aan het Nederlandse publiek. Het merk, dat zich richt op thuisgebruik van compacte loopbanden, heeft de merkstrategie, identiteit en campagne laten ontwikkelen door bureau Fitzroy.

Jur Baart, oprichter Fitzroy: "Het merk Dreaver speelt in op de nieuwe realiteit waarin vitaliteit niet langer een kwestie is van buitenshuis, maar van slimme integratie. Waarom de stad in voor beweging, als je het ook gewoon thuis kunt doen. Tussen twee calls door, met een slapend kind in de kamer ernaast of terwijl de lasagna in de oven staat? Dreaver wil beweging moeiteloos laten samensmelten met het dagelijks leven, zonder dat je ruimte, tijd of motivatie hoeft op te offeren."

Compacte loopbanden voor thuisgebruik

Dreaver richt zich op een brede groep gebruikers, van jonge ouders tot thuiswerkers en ouderen. Jort Kuilboer, oprichter Dreaver: "Wij zijn de specialist in compacte loopbanden voor thuis. Dreaver is een jonge speler met een duidelijke missie: vitaliteit voor iedereen toegankelijk maken. Niet met schreeuwerige sportbeloftes, maar met slimme, stijlvolle oplossingen die passen in elk interieur én elk leven. De loopbanden zijn ontworpen met een focus op gebruiksgemak, kwaliteit en eenvoud, en richten zich op een brede doelgroep. Van jonge moeders met een vol schema tot thuiswerkers en actieve zestigers. Beweging hoeft niet groots of heroïsch te zijn; het moet gewoon kunnen, op jouw moment en op jouw plek."

Visuele stijl en tone of voice

De visuele stijl van Dreaver is gebaseerd op zachte kleuren en minimalistische fotografie. De tone of voice is vriendelijk en direct, zonder gebruik te maken van standaard fitnessretoriek. De campagne sluit daarmee aan op het dagelijkse leven van mensen, waarin gemak en toegankelijkheid centraal staan.

www.fitzroy.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Anne-Marie Twigge: Paltrow’s plottwist

30-07-2025 | 10:55:00
Een schandaal dat de wereld rondging, werd een meesterlijke marketingzet toen Astronomer Gwyneth Paltrow inhuurde als very temporary spokesperson

Waarom we onze dochters offline moeten leren leven

16-07-2025 | 10:40:00
Waarom we onze dochters offline moeten leren leven. Over social media, algoritmes, marketingverantwoordelijkheid en vrouwelijke rolmodellen (en wat merken daarmee kunnen)

Fitzroy ontwikkelt Campina Br(e)akfast Barn op Lowlands 2025

15-07-2025 | 10:51:00
Onder de titel Dive into summer introduceren ze de L’OR Coconut Iced met een modieuze, sensuele stijl.

Anne-Marie Twigge: Gen Z wil voelen, niet scrollen

08-07-2025 | 10:30:00
In 2025 is IRL (In Real Life) het nieuwe premium en merken die dat snappen, bouwen geen campagnes maar cultmomenten.

Fitzroy en Chuck Studios maken zomerfilm voor L’OR

08-07-2025 | 09:02:00
Onder de titel Dive into summer introduceren ze de L’OR Coconut Iced met een modieuze, sensuele stijl.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.