
Fitzroy ontwikkelt campagne voor Campina High Protein Greek
Fitzroy heeft de campagne ontwikkeld voor Campina High Protein Greek, een yoghurt met extra eiwitten. De campagne maakt deel uit van het merkplatform Voor een betere morgen en loopt het hele jaar door.
De campagne richt zich op actieve consumenten die op zoek zijn naar een combinatie van smaak en voedzaamheid. Onder de slogan Vol proteïne, ultiem lekker wordt de yoghurt gelanceerd met een landelijke mediacampagne, waarbij extra wordt ingezet op zichtbaarheid in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. Hiervoor zijn onder andere trams, ponten en trappen ingezet.
Mediacampagne richt zich op jongere stedelingen
De campagne bestaat uit een mix van televisie, online video, social media, outdoor en sampling.
Lidian Reuvekamp, brand manager Campina: "Campina High Protein Greek is onze grootste introductie van het jaar. Met deze lancering spelen we in op de toenemende vraag naar eiwitrijke zuivel en de groeiende populariteit van Griekse yoghurt. Zo bieden we consumenten een heerlijke start van de dag, en dat zie je terug in de campagne."
De eerste resultaten zijn volgens Campina positief. De yoghurt is populair en in de eerste weken bij verschillende supermarkten zelfs uitverkocht geraakt.
Verkrijgbaar als grote verpakking en Powerbowl
Campina High Protein Greek is beschikbaar in verpakkingen van één kilo en als kant-en-klare Powerbowl met fruit en granen. Hiermee speelt Campina in op verschillende gebruiksmomenten, van ontbijt tot tussendoor.
Credits:
Opdrachtgever: FrieslandCampina | Bureau: Fitzroy | Mediabureau: WaveMaker | Productiemaatschappij: 100% | Regisseur: Michael Middelkoop | Post-productie: The Editors/ The Compound
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Anne-Marie Twigge: Meer betekenis in een gebroken wereld
Jur Baart: Zonder juniors hebben we straks geen seniors meer
Chris Oomen introduceert Christian Alexander parfums
Jur Baart: Het ideale bureau
Fitzroy: spel groeit uit tot kern van merkbeleving
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding
Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers
MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug
[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation
[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert