Fitzroy ontwikkelt campagne voor Campina High Protein Greek

Fitzroy heeft de campagne ontwikkeld voor Campina High Protein Greek, een yoghurt met extra eiwitten. De campagne maakt deel uit van het merkplatform Voor een betere morgen en loopt het hele jaar door.

De campagne richt zich op actieve consumenten die op zoek zijn naar een combinatie van smaak en voedzaamheid. Onder de slogan Vol proteïne, ultiem lekker wordt de yoghurt gelanceerd met een landelijke mediacampagne, waarbij extra wordt ingezet op zichtbaarheid in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. Hiervoor zijn onder andere trams, ponten en trappen ingezet.

Mediacampagne richt zich op jongere stedelingen

De campagne bestaat uit een mix van televisie, online video, social media, outdoor en sampling.

Lidian Reuvekamp, brand manager Campina: "Campina High Protein Greek is onze grootste introductie van het jaar. Met deze lancering spelen we in op de toenemende vraag naar eiwitrijke zuivel en de groeiende populariteit van Griekse yoghurt. Zo bieden we consumenten een heerlijke start van de dag, en dat zie je terug in de campagne."

De eerste resultaten zijn volgens Campina positief. De yoghurt is populair en in de eerste weken bij verschillende supermarkten zelfs uitverkocht geraakt.

Verkrijgbaar als grote verpakking en Powerbowl

Campina High Protein Greek is beschikbaar in verpakkingen van één kilo en als kant-en-klare Powerbowl met fruit en granen. Hiermee speelt Campina in op verschillende gebruiksmomenten, van ontbijt tot tussendoor.

Credits:
Opdrachtgever: FrieslandCampina | Bureau: Fitzroy | Mediabureau: WaveMaker | Productiemaatschappij: 100% | Regisseur: Michael Middelkoop | Post-productie: The Editors/ The Compound

www.fitzroy.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Higuita en Fitzroy vallen in de prijzen bij Ocean Outdoor

17-10-2025 | 11:05:00
Tijdens een feestelijke awardshow in The Loft in Amsterdam heeft Ocean Outdoor de winnaars van de Digital Creative Competition 2025 bekendgemaakt

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

Fitzroy ontwikkelt identiteit en communicatie voor Poows

06-10-2025 | 09:44:52
Poows richt zich op het toegankelijk maken van voedingssupplementen en dagelijkse medicijnen voor honden en katten.

Anne-Marie Twigge: Meer betekenis in een gebroken wereld

29-09-2025 | 13:02:15
Volgens Ipsos Global Trends 2025 daalde het optimisme over "jij en je familie" in één jaar met zeven punten.

Jur Baart: Zonder juniors hebben we straks geen seniors meer

25-09-2025 | 11:53:00
Ons vak zit in een stormachtige periode waarbij het steeds lastiger wordt voor net afgestudeerden om te starten bij een creatief strategisch bureau

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Onlyhumans laat Vlaanderen blauw kleuren voor Flitsmeister

27-10-2025 | 13:47:00
Om in Vlaanderen meer naamsbekendheid op te bouwen, werkt Flitsmeister samen met reclamebureau Onlyhumans.

DELA en Lucy lanceren campagne over vooruitdenken

27-10-2025 | 12:14:00
De campagne, ontwikkeld door bureau Lucy, draait om de boodschap Vooruitdenken, uit liefde voor hen die achterblijven.

[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Fotograaf

27-10-2025 | 08:15:00
Ocean Outdoor is per direct op zoek naar Fotograaf - Amsterdam

Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit

24-10-2025 | 11:48:00
De pr-industrie bevindt zich op een kritiek punt en navigeert in een landschap waarin mediagedrag gefragmenteerd is

[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike

24-10-2025 | 09:26:00
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Account Director - Nike - Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.