Fitzroy ontwikkelt campagne Artemis Academie voor professionals
De Artemis Academie lanceert een campagne ontwikkeld door het creatieve bureau Fitzroy. Deze campagne is gericht op de lancering van modules, speciaal voor werkende professionals die zich willen verdiepen in creatieve conceptontwikkeling, maar ook actuele technologieën zoals Artificial Intelligence.
Danielle Robben, mede-eigenaar Artemis Academie: "We merken dat veel professionals in de marketing- en creatieve wereld zich niet bijscholen op specifieke skills. Daarom bieden we vanaf nu 8-weekse modules aan die een deepdive maken op onderwerpen zoals toegepaste Trend Forecasting, AI, Experience Design en Visual Storytelling. De modules worden in de avonden gegeven en je kunt ze zelf mixen en matchen, zodat ze perfect aansluiten op jouw professionele leven."
De campagne van Fitzroy roept kijkers op om hun dromen actief na te streven. Mischa Schreuder, creatief partner bij Fitzroy: "In plaats van passief op de bank te kijken naar hoe anderen de wereld veroveren, willen we professionals inspireren om zelf die stap te zetten."
De campagne zal zowel online als op locaties rondom de academie te zien zijn.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fitzroy maakt VGZ-campagne over vooruitkijken in zorg
Higuita en Fitzroy vallen in de prijzen bij Ocean Outdoor
Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl
Fitzroy ontwikkelt identiteit en communicatie voor Poows
Anne-Marie Twigge: Meer betekenis in een gebroken wereld
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht
Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net
TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn
Inter lanceert INTERISTA met DEPT
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen