Fitzroy ontwikkelt campagne Artemis Academie voor professionals

De Artemis Academie lanceert een campagne ontwikkeld door het creatieve bureau Fitzroy. Deze campagne is gericht op de lancering van modules, speciaal voor werkende professionals die zich willen verdiepen in creatieve conceptontwikkeling, maar ook actuele technologieën zoals Artificial Intelligence.

Danielle Robben, mede-eigenaar Artemis Academie: "We merken dat veel professionals in de marketing- en creatieve wereld zich niet bijscholen op specifieke skills. Daarom bieden we vanaf nu 8-weekse modules aan die een deepdive maken op onderwerpen zoals toegepaste Trend Forecasting, AI, Experience Design en Visual Storytelling. De modules worden in de avonden gegeven en je kunt ze zelf mixen en matchen, zodat ze perfect aansluiten op jouw professionele leven."

De campagne van Fitzroy roept kijkers op om hun dromen actief na te streven. Mischa Schreuder, creatief partner bij Fitzroy: "In plaats van passief op de bank te kijken naar hoe anderen de wereld veroveren, willen we professionals inspireren om zelf die stap te zetten."

De campagne zal zowel online als op locaties rondom de academie te zien zijn.

www.fitzroy.nl

www.artemisacademie.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Waarom we onze dochters offline moeten leren leven

16-07-2025 | 10:40:00
Waarom we onze dochters offline moeten leren leven. Over social media, algoritmes, marketingverantwoordelijkheid en vrouwelijke rolmodellen (en wat merken daarmee kunnen)

Fitzroy ontwikkelt Campina Br(e)akfast Barn op Lowlands 2025

15-07-2025 | 10:51:00
Onder de titel Dive into summer introduceren ze de L’OR Coconut Iced met een modieuze, sensuele stijl.

Anne-Marie Twigge: Gen Z wil voelen, niet scrollen

08-07-2025 | 10:30:00
In 2025 is IRL (In Real Life) het nieuwe premium en merken die dat snappen, bouwen geen campagnes maar cultmomenten.

Fitzroy en Chuck Studios maken zomerfilm voor L’OR

08-07-2025 | 09:02:00
Onder de titel Dive into summer introduceren ze de L’OR Coconut Iced met een modieuze, sensuele stijl.

Fitzroy ontwikkelt campagne voor thuisfitnessmerk Dreaver

19-06-2025 | 11:22:22
Met een campagne waarin een vrouw op een loopband midden in haar woonkamer loopt, introduceert Dreaver zich aan het Nederlandse publiek.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.