
Fitzroy ontwikkelt campagne Artemis Academie voor professionals
De Artemis Academie lanceert een campagne ontwikkeld door het creatieve bureau Fitzroy. Deze campagne is gericht op de lancering van modules, speciaal voor werkende professionals die zich willen verdiepen in creatieve conceptontwikkeling, maar ook actuele technologieën zoals Artificial Intelligence.
Danielle Robben, mede-eigenaar Artemis Academie: "We merken dat veel professionals in de marketing- en creatieve wereld zich niet bijscholen op specifieke skills. Daarom bieden we vanaf nu 8-weekse modules aan die een deepdive maken op onderwerpen zoals toegepaste Trend Forecasting, AI, Experience Design en Visual Storytelling. De modules worden in de avonden gegeven en je kunt ze zelf mixen en matchen, zodat ze perfect aansluiten op jouw professionele leven."
De campagne van Fitzroy roept kijkers op om hun dromen actief na te streven. Mischa Schreuder, creatief partner bij Fitzroy: "In plaats van passief op de bank te kijken naar hoe anderen de wereld veroveren, willen we professionals inspireren om zelf die stap te zetten."
De campagne zal zowel online als op locaties rondom de academie te zien zijn.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Anne-Marie Twigge: Meer betekenis in een gebroken wereld
Jur Baart: Zonder juniors hebben we straks geen seniors meer
Chris Oomen introduceert Christian Alexander parfums
Jur Baart: Het ideale bureau
Fitzroy: spel groeit uit tot kern van merkbeleving
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding
Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers
MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug
[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation
[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen