Fitzroy maakt merkcampagne voor Prominent

Bureau Fitzroy maakt de merkcampagne voor het merk Prominent, het bedrijf in relaxstoelen en banken. Het bedrijf bestaat meer dan 25 jaar en heeft veertig winkels door het hele land. In de campagne wil Fitzroy de servicegericht van Prominent extra kracht bijzetten.

Erik Warnaar, CMO Prominent: "We hebben gekozen voor Fitzroy omdat zij verder denken dan alleen een nieuwe tv-commercial. Nu hebben wij een merkconstruct dat volledig full-funnel wordt uitgerold. Passend binnen de rol van elk kanaal. Waarmee we onze service in de punt kunnen zetten, zonder dat onze producten op de achtergrond komen. We zetten met deze merkcampagne onze zitexperts centraal in onze winkels, laten zien dat onze producten naar eigen smaak en maat samengesteld kunnen worden. Want dat weten heel veel mensen gewoon nog niet." 

Jur Baart, oprichter Fitzroy: "Voor deze klant hebben we wederom gewerkt met onze Distinctive Brand Asset-filosofie. We hebben een team van zitexperts en we hebben de identiteit nu ook full-funnelproof gemaakt. En subtiel laten we relax terugkomen in een eigen gemaakte titelsong van Maryn Charlie met een link naar de categorie relaxstoelen. Zo willen we dat het merk Prominent nog meer wordt verankerd in het hoofd van meer mensen en het bezoek aan de winkels en de website verder verhogen." 

De commercial is geregisseerd door Blue Ter Burg van Tebbernekkel en is vanaf deze week te zien op televisie. De campagne wordt verder uitgerold in print, radio, online advertising  en via de sociale kanalen van Prominent.

www.fitzroy.nl

Chris Oomen introduceert Christian Alexander parfums

11-09-2025 | 11:22:00
De Nederlandse ondernemer Chris Oomen presenteert een internationale parfumlijn onder de merknaam Christian Alexander

Jur Baart: Het ideale bureau

11-09-2025 | 10:16:31
Het ideale bureau bestaat niet. Maar als je nu bezig bent om je bureau te transformeren dan zou ik echt die twee assen gaan embedden in je bureau

Fitzroy: spel groeit uit tot kern van merkbeleving

01-09-2025 | 06:26:51
In een wereld vol prikkels en notificaties verlangen consumenten echter naar diepere verbinding en een gevoel van belonging.

Anne-Marie Twigge: Paltrow’s plottwist

30-07-2025 | 10:55:00
Een schandaal dat de wereld rondging, werd een meesterlijke marketingzet toen Astronomer Gwyneth Paltrow inhuurde als very temporary spokesperson

Waarom we onze dochters offline moeten leren leven

16-07-2025 | 10:40:00
Waarom we onze dochters offline moeten leren leven. Over social media, algoritmes, marketingverantwoordelijkheid en vrouwelijke rolmodellen (en wat merken daarmee kunnen)


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Chris Oomen introduceert Christian Alexander parfums

11-09-2025 | 11:22:00
De Nederlandse ondernemer Chris Oomen presenteert een internationale parfumlijn onder de merknaam Christian Alexander

Burger King zet Gordon Ramsay buitenspel in campagne

10-09-2025 | 09:58:46
Met een knipoog naar campagnes met beroemdheden suggereert de keten dat de burger smaakt alsof hij door een topchef is gemaakt

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Audio Campaign Producer

10-09-2025 | 09:38:00
Mediahuis is per direct op zoek naar een Audio Campaign Producer - Amsterdam

DEPT en Univé lanceren Pas-op-Pop campagne in woonwijken

10-09-2025 | 09:07:00
Het gaat om Pas-op-Poppen die weggebruikers aansporen hun snelheid te verlagen waar kinderen buitenspelen

[Vacancy] Kinesso has a position for Programmatic Campaign Manager - Nike account

10-09-2025 | 08:45:00
Kinesso is directly looking for Programmatic Campaign Manager - Nike account
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.