Fitzroy ontwikkelt identiteit en merkcampagne Elevation Group

Elevation Group is een full service partner op het gebied van IT Staffing met de labels Elevation Partners, The.NextGen en Elevation Workforce Solutions (voorheen TNG Staffing), dat als nieuw merk gelanceerd werd. Fitzroy Amsterdam was verantwoordelijk voor de identiteit en campagne, met fotografie van Bastiaan Woudt.

Michiel Mulder, Marketing Director Elevation Group: “Binnen onze groep willen wij dat iedereen boven zichzelf uitstijgt. Hier hebben we onze werkomgeving volledig op ingericht. We heten niet voor niets Elevation. Ons team van ervaren en toegewijde specialisten wil niets liever dan buitengewone resultaten leveren. Daag ons uit met IT-vraagstukken en ontdek hoe ver we gaan. Join in, buckle up and let’s elevate IT staffing today.”

Jur Baart, oprichter van Fitzroy: “Voor ons was het belangrijk dat de essentie van Elevation Group goed tot uiting kwam in de branding. Door de samenwerking aan te gaan met Bastiaan Woudt heeft dit geresulteerd in het premium gevoel. De boldness en kwaliteit die wij voor ogen hadden voor het beeld, design en copy wordt goed weergegeven. De iconische en tijdloze zwart/wit portretten sluiten perfect aan bij waar Elevation Group voor staat. Trots op dit mooie teamwork.”

www.fitzroy.nl

www.elevationgroup.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Oma’s Soep en Fitzroy organiseren Een Tafel voor Twee

26-05-2025 | 10:16:00
Op woensdag 4 juni organiseert Oma’s Soep een actie in samenwerking met honderd restaurants: Een Tafel voor Twee tegen Eenzaamheid.

Gewoon het roer stevig beethouden en gas op die lolly

25-05-2025 | 11:48:00
Jur Baart: Fitzroy moest een bureau worden waarbij experimenteren een groot goed zou zijn

Fitzroy en LiveWall ontwikkelen game-ervaring voor Campina

21-05-2025 | 11:22:00
Deze interactieve game laat kinderen op een speelse manier kennismaken met het boerderijleven. De digitale ervaring is ontwikkeld met Fitzroy en LiveWall

Doritos' Minecraft-portaal genereert miljoenen interacties

20-05-2025 | 09:08:00
In samenwerking met United Playgrounds, Fitzroy, Livewall en Beyond werd een interactieve ervaring gecreëerd

Fitzroy ontwikkelt campagne voor Campina High Protein Greek

15-05-2025 | 09:00:00
De campagne maakt deel uit van het merkplatform Voor een betere morgen en loopt het hele jaar door.

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.