Fitzroy en WeSmyle bedenken inhaker op inlogstoring
Op duizenden plekken in de wereld en ook in Nederland was er afgelopen vrijdag last van een storing. De “blue screen of death”. Oftewel: bij het inloggen krijg je een blauw scherm en je komt niks verder. Openbaarvervoerbedrijven en luchthavens hadden grote problemen met lange wachtrijen en reizigers hadden veel vertraging. Zij krijgen nu een smile terug. Deze inhaker is samen met Fitzroy / United Playgrounds bedacht.
Almar Fernhout, founder van Smyle: "Voor de mensen die hun smile even kwijt waren ligt er een free sample van Smyle klaar. Dat is het minste wat we kunnen doen."
Mischa Schreuder, Creative Director bij Fitzroy: "Wij dachten: ‘Kunnen we van iets negatiefs een positieve noot maken?’ Vrijdagavond bedachten we de inhaker en zaten we samen met team van Smyle. Zaterdag was de uiting klaar en waren we ready voor een sampling actie om mensen hun Smyle weer terug te geven."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fitzroy maakt VGZ-campagne over vooruitkijken in zorg
Higuita en Fitzroy vallen in de prijzen bij Ocean Outdoor
Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl
Fitzroy ontwikkelt identiteit en communicatie voor Poows
Anne-Marie Twigge: Meer betekenis in een gebroken wereld
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht
Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net
TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn
Inter lanceert INTERISTA met DEPT
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers