
Fitzroy en WeSmyle bedenken inhaker op inlogstoring
Op duizenden plekken in de wereld en ook in Nederland was er afgelopen vrijdag last van een storing. De “blue screen of death”. Oftewel: bij het inloggen krijg je een blauw scherm en je komt niks verder. Openbaarvervoerbedrijven en luchthavens hadden grote problemen met lange wachtrijen en reizigers hadden veel vertraging. Zij krijgen nu een smile terug. Deze inhaker is samen met Fitzroy / United Playgrounds bedacht.
Almar Fernhout, founder van Smyle: "Voor de mensen die hun smile even kwijt waren ligt er een free sample van Smyle klaar. Dat is het minste wat we kunnen doen."
Mischa Schreuder, Creative Director bij Fitzroy: "Wij dachten: ‘Kunnen we van iets negatiefs een positieve noot maken?’ Vrijdagavond bedachten we de inhaker en zaten we samen met team van Smyle. Zaterdag was de uiting klaar en waren we ready voor een sampling actie om mensen hun Smyle weer terug te geven."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Chris Oomen introduceert Christian Alexander parfums
Jur Baart: Het ideale bureau
Fitzroy: spel groeit uit tot kern van merkbeleving
Anne-Marie Twigge: Paltrow’s plottwist
Waarom we onze dochters offline moeten leren leven
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers