Fitzroy en LiveWall ontwikkelen game-ervaring voor Campina

Campina heeft in aanloop naar de Open Boerderijdagen een digitale uitbreiding gelanceerd: de Avonturen Boerderij. Deze interactieve game laat kinderen op een speelse manier kennismaken met het boerderijleven, het belang van een gezond ontbijt en duurzaamheid. De digitale ervaring is ontwikkeld in samenwerking met creatief bureau Fitzroy en digitaal bureau LiveWall (United Playgrounds).

De game is gratis toegankelijk via mobiel, tablet of desktop en vormt een aanvulling op het jaarlijkse evenement dat duizenden gezinnen trekt naar boerderijen in Nederland en België. Campina wil met deze stap het bereik van de campagne vergroten en de merkbeleving verdiepen.

Educatieve game met Boeren Bengels

In de Avonturen Boerderij worden kinderen begeleid door Lavezzi Rutjes en de Boeren Bengels. Via drie mini-games leren zij meer over het ontstaan van melk, het belang van goede voeding en de rol van de boer in natuur en klimaat. De game biedt digitale beloningen als spelelement.

Doris Offerhaus, Brand Manager Campina: "We willen elk kind op een spelende manier laten ontdekken waar melk vandaan komt en waarom goede voeding belangrijk is. Met deze digitale boerderij maken we dat leerzame avontuur laagdrempelig en leuk."

Samenwerking tussen bureaus

Mischa Schreuder, Executive Creative Director bij Fitzroy: "Als creatief partner ben ik enorm trots op hoe de Campina Avonturen Boerderij tot leven is gekomen. Dankzij de nauwe samenwerking tussen Fitzroy en LiveWall sluiten de content en het gameplatform naadloos op elkaar aan. Het is fantastisch om te zien hoe beide labels hun krachten hebben gebundeld om spelenderwijs educatie en entertainment samen te brengen."

De game maakt deel uit van Campina’s bredere merkactivaties en sluit aan op de merkbelofte Voor een betere morgen. Het project wordt ondersteund met gamification, social content, influencers en on-pack promotie.

www.fitzroy.nl

www.livewall.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Eerste Fitzroy-campagne Corendon gelanceerd

24-12-2025 | 12:38:56
De eerste door Fitzroy ontwikkelde campagne voor Corendon is gelanceerd

Fitzroy creatief bureau Corendon: afscheid Cor en Don,

25-11-2025 | 20:55:00
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Happiness Amsterdam en Fitzroy winnen bij ADCE

24-11-2025 | 09:58:00
Tijdens de 34e editie van de ADCE Awards in Barcelona zijn twee Nederlandse bureaus in de prijzen gevallen.

Fitzroy maakt VGZ-campagne over vooruitkijken in zorg

10-11-2025 | 08:54:00
In de campagne staat ambassadeur zorgvernieuwing Eva Eikhout centraal. In beeld wordt de wereld om haar heen letterlijk opgebouwd

Higuita en Fitzroy vallen in de prijzen bij Ocean Outdoor

17-10-2025 | 11:05:00
Tijdens een feestelijke awardshow in The Loft in Amsterdam heeft Ocean Outdoor de winnaars van de Digital Creative Competition 2025 bekendgemaakt


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SEA Water positioneert Santa als waterambassadeur

23-12-2025 | 10:55:00
Na jarenlange samenwerking met een wereldwijd frisdrankmerk verruilt Santa Claus zijn vertrouwde rol voor een positie bij SEA Water.

Philips en Prusa lanceren Gen Fix in Praag

22-12-2025 | 15:08:00
Philips heeft samen met Prusa Gen Fix gelanceerd Met het programma leren kinderen en gezinnen praktische reparatievaardigheden via 3D-printen

Rodger Werkhoven: Schadenfreudevrije kerst gewenst, allemaal!

22-12-2025 | 11:54:00
Beeld- en mediatechnoloog Rodger Werkhoven droeg op uitnodiging van OpenAI vanaf ’21 bij aan de ontwikkeling van DALL·E en ’t inbouwen ervan in ChatGPT.

[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager Vtwonen

22-12-2025 | 08:16:00
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager Vtwonen - Amsterdam

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.