Fitzroy en LiveWall ontwikkelen game-ervaring voor Campina

Campina heeft in aanloop naar de Open Boerderijdagen een digitale uitbreiding gelanceerd: de Avonturen Boerderij. Deze interactieve game laat kinderen op een speelse manier kennismaken met het boerderijleven, het belang van een gezond ontbijt en duurzaamheid. De digitale ervaring is ontwikkeld in samenwerking met creatief bureau Fitzroy en digitaal bureau LiveWall (United Playgrounds).

De game is gratis toegankelijk via mobiel, tablet of desktop en vormt een aanvulling op het jaarlijkse evenement dat duizenden gezinnen trekt naar boerderijen in Nederland en België. Campina wil met deze stap het bereik van de campagne vergroten en de merkbeleving verdiepen.

Educatieve game met Boeren Bengels

In de Avonturen Boerderij worden kinderen begeleid door Lavezzi Rutjes en de Boeren Bengels. Via drie mini-games leren zij meer over het ontstaan van melk, het belang van goede voeding en de rol van de boer in natuur en klimaat. De game biedt digitale beloningen als spelelement.

Doris Offerhaus, Brand Manager Campina: "We willen elk kind op een spelende manier laten ontdekken waar melk vandaan komt en waarom goede voeding belangrijk is. Met deze digitale boerderij maken we dat leerzame avontuur laagdrempelig en leuk."

Samenwerking tussen bureaus

Mischa Schreuder, Executive Creative Director bij Fitzroy: "Als creatief partner ben ik enorm trots op hoe de Campina Avonturen Boerderij tot leven is gekomen. Dankzij de nauwe samenwerking tussen Fitzroy en LiveWall sluiten de content en het gameplatform naadloos op elkaar aan. Het is fantastisch om te zien hoe beide labels hun krachten hebben gebundeld om spelenderwijs educatie en entertainment samen te brengen."

De game maakt deel uit van Campina’s bredere merkactivaties en sluit aan op de merkbelofte Voor een betere morgen. Het project wordt ondersteund met gamification, social content, influencers en on-pack promotie.

www.fitzroy.nl

www.livewall.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Fitzroy creatief bureau Corendon: afscheid Cor en Don,

25-11-2025 | 20:55:00
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Happiness Amsterdam en Fitzroy winnen bij ADCE

24-11-2025 | 09:58:00
Tijdens de 34e editie van de ADCE Awards in Barcelona zijn twee Nederlandse bureaus in de prijzen gevallen.

Fitzroy maakt VGZ-campagne over vooruitkijken in zorg

10-11-2025 | 08:54:00
In de campagne staat ambassadeur zorgvernieuwing Eva Eikhout centraal. In beeld wordt de wereld om haar heen letterlijk opgebouwd

Higuita en Fitzroy vallen in de prijzen bij Ocean Outdoor

17-10-2025 | 11:05:00
Tijdens een feestelijke awardshow in The Loft in Amsterdam heeft Ocean Outdoor de winnaars van de Digital Creative Competition 2025 bekendgemaakt

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public ontwikkel kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.

Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens

06-12-2025 | 07:45:00
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk

06-12-2025 | 01:52:21
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.