
Fitzroy en Chuck Studios maken zomerfilm voor L’OR
Fitzroy en Chuck Studios hebben een zomercampagne ontwikkeld voor koffiemerk L’OR. Onder de titel Dive into summer introduceren ze de L’OR Coconut Iced met een modieuze, sensuele stijl. De campagne is gericht op een jonger publiek en moet het merk positioneren als betaalbare luxe.
De film combineert live-action en tabletopbeelden met een aangepaste soundtrack van de herkenbare L’OR-melodie, voorzien van ASMR-effecten. De campagne bestaat onder meer uit een hero-video van dertig seconden, varianten voor social media, lifestylebeelden en digitale advertenties.
Focus op visuele beleving en stijl
De zomerse sfeer wordt neergezet met beelden van zonlicht op huid, glinsterend water en vertraagde gietsessies. Licht en textuur spelen een centrale rol in de visuele presentatie, waarmee de koffie onderdeel wordt van een bredere esthetische beleving.
Fitzroy en Chuck Studios over samenwerking
Marlon von Franquemont, Creative Director bij Fitzroy: "We zijn ontzettend trots om voor het eerst als bureau met L’OR te werken. Het vertrouwen om een wereldwijde campagne te mogen starten is een enorme eer, en de eerste wereldwijde reacties zijn overweldigend positief. Ik ben enorm trots op het hele team dat dit mogelijk heeft gemaakt, in het bijzonder de mensen van JDE, Lars Fabery de Jonge, Chuck Studios, en natuurlijk het team van Fitzroy."
Olaf van Gerwen, Global Creative Director bij Chuck Studios: "Deze campagne bouwt voort op de kenmerkende stijl die we voor L’OR in onze vorige campagne hebben neergezet. We hebben de sensualiteit van de zomer vertaald naar een visuele ervaring waarin koffie deel uitmaakt van een bredere esthetische taal, waarbij licht, textuur en sfeer centraal staan."
Laura Verde, Global Brand Director bij L’OR: "Met Dive Into Summer wilden we het gevoel van de zomer vangen, en het onweerstaanbare genot van een perfect bereide ijskoffie. Fitzroy en Chuck Studios waren essentieel in het creëren van een campagne die spreekt tot een nieuwe, stijlbewuste generatie, zonder daarbij het onderscheidende karakter van L’OR te verliezen."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Anne-Marie Twigge: Gen Z wil voelen, niet scrollen
Fitzroy ontwikkelt campagne voor thuisfitnessmerk Dreaver
Oma’s Soep en Fitzroy organiseren Een Tafel voor Twee
Gewoon het roer stevig beethouden en gas op die lolly
Fitzroy en LiveWall ontwikkelen game-ervaring voor Campina
Gepubliceerd door: Saskia van Weert