Fitzroy en Chuck Studios maken zomerfilm voor L’OR

Fitzroy en Chuck Studios hebben een zomercampagne ontwikkeld voor koffiemerk L’OR. Onder de titel Dive into summer introduceren ze de L’OR Coconut Iced met een modieuze, sensuele stijl. De campagne is gericht op een jonger publiek en moet het merk positioneren als betaalbare luxe.

De film combineert live-action en tabletopbeelden met een aangepaste soundtrack van de herkenbare L’OR-melodie, voorzien van ASMR-effecten. De campagne bestaat onder meer uit een hero-video van dertig seconden, varianten voor social media, lifestylebeelden en digitale advertenties.

Focus op visuele beleving en stijl

De zomerse sfeer wordt neergezet met beelden van zonlicht op huid, glinsterend water en vertraagde gietsessies. Licht en textuur spelen een centrale rol in de visuele presentatie, waarmee de koffie onderdeel wordt van een bredere esthetische beleving.

Fitzroy en Chuck Studios over samenwerking

Marlon von Franquemont, Creative Director bij Fitzroy: "We zijn ontzettend trots om voor het eerst als bureau met L’OR te werken. Het vertrouwen om een wereldwijde campagne te mogen starten is een enorme eer, en de eerste wereldwijde reacties zijn overweldigend positief. Ik ben enorm trots op het hele team dat dit mogelijk heeft gemaakt, in het bijzonder de mensen van JDE, Lars Fabery de Jonge, Chuck Studios, en natuurlijk het team van Fitzroy."

Olaf van Gerwen, Global Creative Director bij Chuck Studios: "Deze campagne bouwt voort op de kenmerkende stijl die we voor L’OR in onze vorige campagne hebben neergezet. We hebben de sensualiteit van de zomer vertaald naar een visuele ervaring waarin koffie deel uitmaakt van een bredere esthetische taal, waarbij licht, textuur en sfeer centraal staan."

Laura Verde, Global Brand Director bij L’OR: "Met Dive Into Summer wilden we het gevoel van de zomer vangen, en het onweerstaanbare genot van een perfect bereide ijskoffie. Fitzroy en Chuck Studios waren essentieel in het creëren van een campagne die spreekt tot een nieuwe, stijlbewuste generatie, zonder daarbij het onderscheidende karakter van L’OR te verliezen."

www.fitzroy.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Higuita en Fitzroy vallen in de prijzen bij Ocean Outdoor

17-10-2025 | 11:05:00
Tijdens een feestelijke awardshow in The Loft in Amsterdam heeft Ocean Outdoor de winnaars van de Digital Creative Competition 2025 bekendgemaakt

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

Fitzroy ontwikkelt identiteit en communicatie voor Poows

06-10-2025 | 09:44:52
Poows richt zich op het toegankelijk maken van voedingssupplementen en dagelijkse medicijnen voor honden en katten.

Anne-Marie Twigge: Meer betekenis in een gebroken wereld

29-09-2025 | 13:02:15
Volgens Ipsos Global Trends 2025 daalde het optimisme over "jij en je familie" in één jaar met zeven punten.

Jur Baart: Zonder juniors hebben we straks geen seniors meer

25-09-2025 | 11:53:00
Ons vak zit in een stormachtige periode waarbij het steeds lastiger wordt voor net afgestudeerden om te starten bij een creatief strategisch bureau


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Fotograaf

27-10-2025 | 08:15:00
Ocean Outdoor is per direct op zoek naar Fotograaf - Amsterdam

Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit

24-10-2025 | 11:48:00
De pr-industrie bevindt zich op een kritiek punt en navigeert in een landschap waarin mediagedrag gefragmenteerd is

[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike

24-10-2025 | 09:26:00
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Account Director - Nike - Amsterdam

DUDE en FM koppelen emotie en AI voor Maserati

24-10-2025 | 08:45:37
DUDE en FM hebben een wereldwijde campagne ontwikkeld voor Maserati rond de vraag in hoeverre kunstmatige intelligentie emotie kan begrijpen.

INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone

23-10-2025 | 17:42:00
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.