Finally en Codarts lanceren commercial voor simulatieruimte Performance Lab

Finally an agency en Codarts Rotterdam presenteren Zo echt als het echte werk, een video die de belevingswereld van het Performance Lab in de schijnwerpers zet. De video is één van de eerste resultaten van een recent gestarte samenwerking.

Met het Performance Lab podiumkunstenaars (zowel studenten als professionals) de kans om te oefenen voor stressvolle optredens, audities of presentaties in een veilige, maar realistische omgeving. De levensechte simulatie stelt gebruikers in staat om diverse scenario's te ensceneren, terwijl een ervaren coach achter de schermen in realtime de regie voert over het virtuele publiek.

Janine Stubbe, Lector Performing Arts Medicine: "In plaats van een conventionele commerciële benadering koos finally an agency ervoor om de kijker mee te nemen in de belevingswereld van de podiumkunstenaars. Daarmee wordt op rake wijze de essentie van het Performance Lab belicht. We willen met deze video de internationale positie van Codarts als springplank voor de allerbeste talenten versterken en laten zien dat we op het gebied van onderzoek binnen de podiumkunsten toonaangevend zijn.”

Lisa van Zijl, Creative Consultant finally an agency: “Er zit een prachtige paradox in het Performance Lab. Het is niet echt. Maar toch ook wel. Deze paradox hebben we gebruikt voor een visueel construct. De video begint onwennig en ongemakkelijk uit de maat, waarna de talenten begeleid door coaches hun zelfvertrouwen hervinden. De verschillende optredens komen samen op de muziek van een speciaal voor dit project gecomponeerd stuk, wat resulteert in een harmonieus geheel.”

Credits:
Verantwoordelijk bij Codarts: Janine Stubbe, Stephanie Hulsebosch, Evelien Snijders | Creative agency: finally. an agency | Creatie en Strategie: Jim Abring | Account en Strategie: Lisa van Zijl | Talenten: Natalia Ribeiro, Wulf Stock, Dawit de Koning | Productie: Video agency | Director: Salomé Trentelman | Producer: Manon Overgaauw | Edit: Robin Verspeek | Muziek: Pepijn van Dorst

www.finallyanagency.nl

www.codarts.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

The Account Academy start platform voor accountprofessionals

02-06-2025 | 08:00:00
Community biedt project- en accountmanagers ruimte voor ontwikkeling

Jim Abbring: Pitches zijn geen paradepaardjes

28-05-2025 | 18:55:00
Jim Abbring is Senior Creative bij het creatieve bureau finally an agency. We spreken hem over hoe finally an gency werkt, pitches en meer

Lisette Samplonius: Creatieve boost voor ECOstyle-campagne

23-05-2025 | 09:18:00
Tijdens een uitzending van Marketing Report spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Lisette Samplonius van finally an agency, en Liesbeth Tol-Moeke

[Vacatures] finally an agency zoekt een Junior Content Creative

07-05-2025 | 08:13:00
finally an agency is per direct op zoek naar Junior Content Creative - 32-40 uur per week 

[Vacatures] finally an agency zoekt een Strategy & Copy Creative

07-05-2025 | 07:57:00
finally an agency is per direct op zoek naar Strategy & Copy Creative - Medior | 32-40 uur per week

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.