Finally en Codarts lanceren commercial voor simulatieruimte Performance Lab
Finally an agency en Codarts Rotterdam presenteren Zo echt als het echte werk, een video die de belevingswereld van het Performance Lab in de schijnwerpers zet. De video is één van de eerste resultaten van een recent gestarte samenwerking.
Met het Performance Lab podiumkunstenaars (zowel studenten als professionals) de kans om te oefenen voor stressvolle optredens, audities of presentaties in een veilige, maar realistische omgeving. De levensechte simulatie stelt gebruikers in staat om diverse scenario's te ensceneren, terwijl een ervaren coach achter de schermen in realtime de regie voert over het virtuele publiek.
Janine Stubbe, Lector Performing Arts Medicine: "In plaats van een conventionele commerciële benadering koos finally an agency ervoor om de kijker mee te nemen in de belevingswereld van de podiumkunstenaars. Daarmee wordt op rake wijze de essentie van het Performance Lab belicht. We willen met deze video de internationale positie van Codarts als springplank voor de allerbeste talenten versterken en laten zien dat we op het gebied van onderzoek binnen de podiumkunsten toonaangevend zijn.”
Lisa van Zijl, Creative Consultant finally an agency: “Er zit een prachtige paradox in het Performance Lab. Het is niet echt. Maar toch ook wel. Deze paradox hebben we gebruikt voor een visueel construct. De video begint onwennig en ongemakkelijk uit de maat, waarna de talenten begeleid door coaches hun zelfvertrouwen hervinden. De verschillende optredens komen samen op de muziek van een speciaal voor dit project gecomponeerd stuk, wat resulteert in een harmonieus geheel.”
Credits:
Verantwoordelijk bij Codarts: Janine Stubbe, Stephanie Hulsebosch, Evelien Snijders | Creative agency: finally. an agency | Creatie en Strategie: Jim Abring | Account en Strategie: Lisa van Zijl | Talenten: Natalia Ribeiro, Wulf Stock, Dawit de Koning | Productie: Video agency | Director: Salomé Trentelman | Producer: Manon Overgaauw | Edit: Robin Verspeek | Muziek: Pepijn van Dorst
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Lisette Samplonius: Finally an Agency is spot on
Strategische groei voor Finally an Agency
Lisette Samplonius: Coca-Cola werkt al 20 jaar met ons
Finally an Agency brengt Share a Coke van Coca-Cola tot leven met OOH specials
Finally an Agency verstevigt directie met creatief en operationeel leiderschap
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Interview] Carolien Bos (Menzis): Er voor iemand zijn is de kern
Stan Molemaker hoofdambassadeur Movember 2025
Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest
[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager
Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert