Finally an agency verzorgt foodfotografie Avojoy

Voor offline en online middelen heeft Finally an agency de afgelopen tijd de premium avocado’s van Avojoy aantrekkelijk op de foto gezet. Finally is betrokken bij het foodbedrijf sinds de oprichting, ontwikkelde de visuele identiteit en is verantwoordelijk voor alle brand assets.

Avojoy richt zich op premium avocado’s voor groothandels, restaurants, online supermarkten, catering en retailers. Dankzij farms over de hele wereld en strenge kwaliteitscontroles komen alleen de beste avocado’s bij de klant terecht.

Lisa van Zijl, Business Development & Marketing bij Finally: “De foodfotografie bestaat uit een donkere en lichte setting waar zowel product en gerechten getoond worden. Het was belangrijk om de premium uitstraling naar voren te brengen. Dit heeft geresulteerd in smaakmakelijke beelden die de veelzijdigheid van de Avojoy avocado laten zien.”

www.avojoy.nl

www.finallyanagency.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Lisette Samplonius: Coca-Cola werkt al 20 jaar met ons

10-09-2025 | 12:56:00
Finally an Agency viert dit jaar haar twintigjarig bestaan. Bas Vlugt van Marketing Report ging langs bij Lisette Samplonius in Berkel en Rodenrijs

Finally an Agency brengt Share a Coke van Coca-Cola tot leven met OOH specials

26-08-2025 | 09:15:00
De campagne, gericht op Gen Z, draaide om het terugbrengen van offline momenten van verbinding in een tijd waarin digitaal contact vaak de boventoon voert.

Finally an Agency verstevigt directie met creatief en operationeel leiderschap

16-07-2025 | 11:12:00
Creatief bureau Finally an Agency heeft Jim Abbring benoemd tot Creative Lead en Teun Noordijk tot Account & Operations Director. Beiden werken geruime tijd voor het bureau

[Vacatures] finally an agency zoekt een Senior Project Manager

24-06-2025 | 17:02:00
finally an agency is per direct op zoek naar Senior Project Manager (32-40 uur per week)

[Vacatures] finally an agency zoekt een Creative Designer

24-06-2025 | 16:46:00
finally an agency is per direct op zoek naar Creative Designer (32-40 uur per week)


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.