Fightclub ontwikkelt vier merkcampagnes voor Superunie

Het afgelopen half jaar heeft Brand & Performance Agency Fightclub uit Breda intensief samengewerkt met Superunie aan de introductie van vier premiummerken: EPIXS-chips, Café Nova, SOU SOU-ijs, en Primoro-pasta.

Voor elk merk is een overkoepelend concept ontwikkeld waarmee het karakter van elk product wordt benadrukt. Café Nova biedt vier soorten koffiebonen en zes soorten koffiecups, terwijl Primoro vier varianten van authentieke Italiaanse pasta introduceert. Epixs chips zijn verkrijgbaar in maar liefst vijf smaken, en SOU SOU ijs komt in vier luxe varianten.

Fightclub heeft voor elk merk een compleet pakket aan marketingmaterialen ontwikkeld, waaronder ook het webdesign voor de vier websites. Deze zullen door leden van Superunie worden ingezet om alle merken in hun winkels en op hun digitale platforms te introduceren.

Fightclub werkt al meer dan 20 jaar voor diverse merken van Superunie. Bram Verbogt, verantwoordelijk voor het Clientmanagement op het account: “We zijn trots dat we in onze mooie samenwerking opnieuw betrokken mogen zijn bij de lancering van 4 nieuwe labels binnen de groep.”

De campagnes zijn opgebouwd uit middelen voor print, outdoor, digital en social media.

www.fightclub.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Fightclub en Google hosten FOMO-event in Brussel

04-11-2025 | 09:24:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Cees Faes: Het kan wél (zeker met 1,8 miljoen op zak)

03-11-2025 | 10:00:00
Een merk verkopen is knap, maar een gedachte verkopen, dat is hogere marketingkunde

Cees Faes: Maar Lode, Thijs, Erik en Andy doen het ook best goed hoor, mam.

28-10-2025 | 16:25:00
Over mijn moeder en de Reclamebureau 100 van vorig jaar.

Cees Faes: Ik voel een afstand

17-10-2025 | 10:58:24
Vanochtend om kwart over zes stond ik weer in de file. Niet omdat ik daar plezier in heb, ik heb geen fetisj voor remlichten


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

INDIE scherpt merkpositie PLUS aan met pay-off

12-11-2025 | 10:14:01
De centrale belofte is dat de formule in 440 winkels dagelijks lokaal het verschil wil maken door net dat beetje extra te doen.

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Campagnecoördinator Audio & Radio

12-11-2025 | 09:42:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Campagnecoördinator Audio & Radio - Amsterdam

[Vacatures] LEQUAL zoekt een Client Lead

12-11-2025 | 08:01:00
LEQUAL is per direct op zoek naar Client Lead

Natwerk en ARTIS lanceren DONKER IN ARTIS!

11-11-2025 | 11:54:00
Terwijl Amsterdam oplicht in feestverlichting, kiest ARTIS bewust voor duisternis.

Krasloten en Ambassadors realiseren AI-gedreven campagne

11-11-2025 | 11:28:55
Krasloten lanceert de campagne rondom de jaarlijkse Decemberkalender, die grotendeels is ontwikkeld met behulp van Artificial Intelligence.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.