Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025. Het evenement vindt plaats op 4 en 5 december in Brussel en brengt marketingprofessionals uit heel Europa samen.

Het ticket vertegenwoordigt een waarde van 895 euro en geeft volledige toegang tot het congres.

CEO Dennis De Cat op het podium

Tijdens het evenement verzorgt Dennis De Cat, CEO van Fightclub, een presentatie over praktische toepassingen van AI binnen marketingprocessen. In zijn sessie deelt hij 10 direct toepasbare usecases, gericht op helderheid en effectiviteit.

Zo werkt deelname aan de actie

Deelnemers maken kans op het ticket door drie stappen te volgen: de LinkedIn-bedrijfspagina van Fightclub volgen, de betreffende LinkedIn-post liken en daarop reageren met BAM, en aansluitend het deelnameformulier invullen.

De actie loopt tot en met 30 november.

www.fightclub.nl

www.fightclub.be


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Influencer & Content Marketing Awards 2025 | De Winnaars

20-11-2025 | 14:43:00
De prijzen bekronen onderscheidend werk in contentmarketing en influencermarketing, in zowel campagnerubrieken als bureaucategorieën.

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Fightclub en Google hosten FOMO-event in Brussel

04-11-2025 | 09:24:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Cees Faes: Het kan wél (zeker met 1,8 miljoen op zak)

03-11-2025 | 10:00:00
Een merk verkopen is knap, maar een gedachte verkopen, dat is hogere marketingkunde

Cees Faes: Maar Lode, Thijs, Erik en Andy doen het ook best goed hoor, mam.

28-10-2025 | 16:25:00
Over mijn moeder en de Reclamebureau 100 van vorig jaar.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.