Esther Goos: Goede content leidt meteen tot actie

Influencer & Content Marketing Awards 2025

In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden die binnenkort bepalen welke cases tot de top van de creatieve industrie behoren. In deze reeks delen zij hun visie op content, media en de veranderingen binnen het vak. Vandaag spreken we met Esther Goos, Oprichter van Scooperz.

Kun jij Scooperz introduceren?

Scooperz is een social- en influencer marketing agency met vestigingen in Amsterdam en Breda en één van de grootste specialisten op dit gebied in de Benelux.

Wat is goede content?

Goede content is content waarvoor je stopt met scrollen en die meteen tot actie leidt. Delen, opslaan, doorsturen of kopen. Content die blijft hangen en impact maakt.

Welke belangrijke ontwikkeling zie je in de creatieve industrie?

Heb je even? Met ontwikkelingen als AI en de enorme groei in samenwerkingen met creators gebeurt er meer dan ooit in ons vak. Maar eigenlijk is dat altijd zo geweest. En gelukkig zijn veel creatievelingen pioniers en dus de besten in kansen zien een veranderende markt!

Wat is het laatste nieuws?

Het laatste nieuws is dat we binnenkort de Influencer Marketing Awards jureren. Er zijn nog een paar dagen om cases in te sturen, dus: go, go, go. Ik kijk ernaar uit om verrassende voorbeelden te zien vanuit ons vakgebied!

---

De Influencer & Content Marketing Awards 2025 worden mede mogelijk gemaakt door Influentials

Influentials is hét techplatform dat merken en creators samenbrengt om authentieke content op schaal te realiseren. Met een internationaal netwerk van ruim 11.000 creators helpen we merken als Zwitsal, Samsung en McDonald’s om de kracht van de creator economy te benutten. Steeds meer consumenten vertrouwen niet langer op klassieke reclame, maar op content van mensen die ze écht volgen en waarderen.

Via het Influentials platform kunnen merken en agencies samenwerken met creators die zowel User Generated Content (UGC) maken als micro-influencers die impact maken binnen hun community. | www.influentials.com

Certified Influencers | Influencerregels.com

www.icmabenelux.nl

Lees hier alles over de Influencer & Content Marketing Awards en hoe in te zenden.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

HEMA wint ZILVER bij Influencer & Content Marketing Awards 2025

21-11-2025 | 08:28:00
Met een mix van innovatie, duurzaamheid en herkenbare klassiekers – zoals de rookworst en de iconische tompouce – weet HEMA zich te blijven onderscheiden.

GoSpooky wint ZILVER bij Influencer & Content Marketing Awards 2025

21-11-2025 | 08:27:00
De campagne trapte af op de pagina’s van onze ambassadeurs. In hun dagelijkse vlogs verschenen mysterieuze, glowing lichten

N=5 wint ZILVER bij Influencer & Content Marketing Awards 2025

21-11-2025 | 08:23:00
Holland & Barrett heeft de ambitie om te groeien in Nederland. Om dit te realiseren, moet de merkoverweging significant worden verhoogd.

WPP wint ZILVER bij Influencer & Content Marketing Awards 2025

21-11-2025 | 08:21:00
Dr. Oetker wilde een nieuw premium pizzamerk genaamd Suprema introduceren, dus WPP Media ging aan de slag.

Newslab wint GOUD bij Influencer & Content Marketing Awards 2025

20-11-2025 | 14:37:00
Lilyland: Het eerste foodtruckfestival voor honden
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.