
Erik de Jong Managing Director Consigo
Consigo Online Marketing heeft Erik de Jong benoemd tot Managing Director. Het bureau uit Amersfoort richt zich op het realiseren van groei voor klanten in sectoren als e-commerce, B2B, zorg, non-profit en opleiders.
Focus op resultaat en AI-integratie
Met de komst van Erik de Jong wil Consigo de nadruk leggen op resultaatgerichte marketing en het versterken van klantrelaties. Het bureau werkt al langere tijd met AI en wil dit versneld verder integreren in de online marketingaanpak.
Erik de Jong neemt de taken over van oprichter Jurgen ten Brummeler, die zich gaat richten op AI en strategische ontwikkelingen. Jurgen ten Brummeler blijft op de achtergrond nauw betrokken bij Consigo.
Ervaring bij KPN en Havas
De afgelopen drie jaar werkte Erik de Jong als interim digital marketing consultant voor klanten in e-commerce en finance via zijn eigen onderneming. Eerder vervulde hij leidinggevende functies bij KPN, waar hij als head of digital marketing en director retail verantwoordelijk was voor het opzetten van een inhouse performance marketingteam en consolidatie binnen digital marketing en advertising. Ook was hij digital director bij Havas Media.
Erik de Jong: "Wat mij altijd heeft gedreven, is de combinatie van digitale marketing met zichtbare impact voor de klant en het samenwerken met een eigen topteam. Wat mij aanspreekt in Consigo is dat het een vooruitstrevend, compact en onafhankelijk bureau is. Dat geeft ons de mogelijkheid om flexibel en dichtbij klanten te werken, altijd met oog voor groei en resultaat."
Jurgen ten Brummeler: "Consigo staat voor het bereiken van resultaat door samenwerking. Met de komst van Erik kan het bureau zich versterken met een zeer ervaren strateeg en marketing expert. Ik ben blij dat Erik de dagelijkse leiding op zich heeft genomen. Onze nauwe samenwerking met onze klanten zal hij blijven waarborgen. Ik heb er alle vertrouwen in dat met zijn drive hij Consigo verder kan laten groeien."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Mike Hendrixen: AI neemt je baan niet, nog niet
Marscha Krouwel verlaat Hearst Netherlands
Masha Kodden CMO De Koffiejongens
Stefan Bliekendaal Global Director Research & Excellence DVJ Insights
Brandmerck & Okkinga Communicatie versterkt leiderschapsteam
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen