Eric Beekman en Hugo van Mol vervangen Stefan Nuijten bij Fightclub

Binnen het directieteam van Fightclub heeft een wisseling van de wacht plaatsgevonden. Stefan Nuijten draagt z’n rol als Managing Director over aan het tweemanschap Eric Beekman (EnoRm, Forza Refurbished) en Hugo van Mol (EnoRm, Efteling). Samen nemen zij de verantwoordelijkheid op zich voor Fightclub & EnoRm. Eric en Hugo, beiden partner, zijn al langer aan het bedrijf verbonden.

Eric Beekman

Eric Beekman: "De afgelopen jaren heeft Fightclub een indrukwekkende groei meegemaakt; de integratie van het toenmalige The Communication Company met Fightclub, het toetreden tot marketinggroep Customer Collective, de integratie van ons full-service bureau EnoRm en uiteindelijk 6 jaar achter elkaar een nummer 1-positie in de Fonk150. Stefan heeft het bedrijf mede geholpen te komen waar het nu staat en daar zijn we 'm natuurlijk dankbaar voor."

Stefan Nuijten: "Sinds ik Fightclub op heb gericht, was groei altijd mijn hoofdfocus. Nu ik de laatste twee jaar iets anders op de ondernemes,stoel heb gezeten, heb ik gerealiseerd dat er voor de huidige situatie anderen binnen Fightclub zijn die dat leuker vinden en er misschien ook wel beter in zijn. Afgelopen weken heb ik dit in alle openheid met het team besproken en zo ben ik tot de conclusie gekomen dat het tijd is geworden om het stokje over te dragen. Nu kan ik me weer volledig richten op wat ik het leukst vind; ondernemen. Same fight, different ring. Ik wil Hugo en Eric super veel succes wensen. Ze kennen het bureau door en door en zijn super committed om wat we samen hebben opgebouwd naar de volgende fase te leiden. Ik heb echt een toptijd gehad en zal altijd met veel liefde blijven terugkijken op deze unieke club."

Hugo van Mol

Samen met founder Cees Faes blijft de leiding van het bureau verder ongewijzigd. Daarnaast trok Fightclub onlangs award-winning Creative Director Richard Hol aan. Hugo van Mol: "Met de komst van Richard (voorheen o.a. JWT Dubai/London, Grey Amsterdam, Nomads Dubai/Singapore, Wavemaker Amsterdam) halen we een creatief zwaargewicht binnen met brede (inter)nationale ervaring."

www.fightclub.nl

www.enorm.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Fightclub en Google hosten FOMO-event in Brussel

04-11-2025 | 09:24:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Cees Faes: Het kan wél (zeker met 1,8 miljoen op zak)

03-11-2025 | 10:00:00
Een merk verkopen is knap, maar een gedachte verkopen, dat is hogere marketingkunde

Cees Faes: Maar Lode, Thijs, Erik en Andy doen het ook best goed hoor, mam.

28-10-2025 | 16:25:00
Over mijn moeder en de Reclamebureau 100 van vorig jaar.

Cees Faes: Ik voel een afstand

17-10-2025 | 10:58:24
Vanochtend om kwart over zes stond ik weer in de file. Niet omdat ik daar plezier in heb, ik heb geen fetisj voor remlichten


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

INDIE scherpt merkpositie PLUS aan met pay-off

12-11-2025 | 10:14:01
De centrale belofte is dat de formule in 440 winkels dagelijks lokaal het verschil wil maken door net dat beetje extra te doen.

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Campagnecoördinator Audio & Radio

12-11-2025 | 09:42:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Campagnecoördinator Audio & Radio - Amsterdam

[Vacatures] LEQUAL zoekt een Client Lead

12-11-2025 | 08:01:00
LEQUAL is per direct op zoek naar Client Lead

Natwerk en ARTIS lanceren DONKER IN ARTIS!

11-11-2025 | 11:54:00
Terwijl Amsterdam oplicht in feestverlichting, kiest ARTIS bewust voor duisternis.

Krasloten en Ambassadors realiseren AI-gedreven campagne

11-11-2025 | 11:28:55
Krasloten lanceert de campagne rondom de jaarlijkse Decemberkalender, die grotendeels is ontwikkeld met behulp van Artificial Intelligence.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.