
Eileen Owen Tan leidt LePub Amsterdam als Managing Director
LePub, onderdeel van Publicis Groupe, versterkt het leiderschapsteam in Amsterdam met de benoeming van Eileen Owen Tan tot Managing Director.
Als Managing Director zal Eileen Owen Tan zich richten op het stimuleren van groei, het bevorderen van innovatie en het verbeteren van samenwerking binnen het team, met als doel het leveren van krachtige oplossingen voor klanten.
Eileen Owen Tan brengt uitgebreide ervaring mee op het gebied van media, martech en contentstrategie. Ze heeft gewerkt in zowel de Amerikaanse als de Europese markt en excelleert in het creëren van naadloze omnichannel-ervaringen.
Relaties transformeren
Eileen Owen Tan: “We willen creativiteit blijven inzetten op een manier die meetbaar bijdraagt aan de resultaten van onze partners. Zo zorgen we ervoor dat LePub Amsterdam koploper blijft in het transformeren van merk- en consumentenrelaties.”
Bruno Bertelli, Global CEO van LePub en CCO Publicis Worldwide: “De komst van Eileen markeert een belangrijke stap in de groei en evolutie van LePub Amsterdam. Met haar visie en kennis van de industrie zal ze de creativiteit en innovatie van het bureau naar nieuwe hoogten brengen in een snel veranderende markt.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Deepti Velury CEO Global Production bij Publicis Groupe
Heineken zet rode ster op groene daken voor verbinding
Boomerang zet mentale gezondheid centraal op Adnight
Publicis Groupe neemt digitaal bureau Chain Reaction over
Publicis: Meerderheid staat open voor inclusieve reclame
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief
Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland
Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne
O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar
TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert