Eerste inhaker rondom verkiezingen van SportCity

Het zomerreces is voorbij en politici kunnen niet alleen hun tanden zetten in de dossiers die er nog liggen, maar zeker ook in de verkiezingen die eraan zitten te komen. Een mooie reden voor SportCity om hier in haar nieuwe campagne op in te haken. Creatief bureau Fitzroy ontwikkelde een campagne waarbij gespeeld werd met de verschillende afkortingen van de politieke partijen. 

Merle Well, marketing & campaign lead SportCity: “De afkortingen van de politieke partijen hebben we gerelateerd aan het aanbod van SportCtiy. De sportschool was natuurlijk de eerste met BBB: Buik Billen Benen. Bij ons kun je zoveel meer; fitnessen, aan een groepsles zoals yoga, spinning of BodyPump meedoen, maar ook een potje tafeltennis spelen. We zijn vooral ook een gezellige plek om vrienden of buren te ontmoeten. Het mooie van het creatieve concept van deze campagne is dat we, met een knipoog, ons hele aanbod via de afkortingen over de bühne kunnen brengen.”

Jur Baart, oprichter Fitzroy: “Ik denk dat we de eerste zijn met deze inhaker. Een campagne waar we samen met de klant veel plezier om hadden want de er werden behoorlijk wat afkortingen heen en weer gemaild. We hebben een hele stapel liggen, maar via Instagram hebben we de leden van SportCity ook gevraagd om mee te denken over nieuwe betekenissen rond BBB, VVD of Bij1.” 

De campagne is nu te zien via outdoor, te horen via radio en natuurlijk op social media. 

www.fitzroy.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Oma’s Soep en Fitzroy organiseren Een Tafel voor Twee

26-05-2025 | 10:16:00
Op woensdag 4 juni organiseert Oma’s Soep een actie in samenwerking met honderd restaurants: Een Tafel voor Twee tegen Eenzaamheid.

Gewoon het roer stevig beethouden en gas op die lolly

25-05-2025 | 11:48:00
Jur Baart: Fitzroy moest een bureau worden waarbij experimenteren een groot goed zou zijn

Fitzroy en LiveWall ontwikkelen game-ervaring voor Campina

21-05-2025 | 11:22:00
Deze interactieve game laat kinderen op een speelse manier kennismaken met het boerderijleven. De digitale ervaring is ontwikkeld met Fitzroy en LiveWall

Doritos' Minecraft-portaal genereert miljoenen interacties

20-05-2025 | 09:08:00
In samenwerking met United Playgrounds, Fitzroy, Livewall en Beyond werd een interactieve ervaring gecreëerd

Fitzroy ontwikkelt campagne voor Campina High Protein Greek

15-05-2025 | 09:00:00
De campagne maakt deel uit van het merkplatform Voor een betere morgen en loopt het hele jaar door.

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.