Eerste exemplaar SAN Jaarboek 2024 uitgereikt aan Kluun

Tijdens een livestream-uitzending op dinsdag 4 maart voor SAN juryleden, sponsors en relaties vanuit KPN DDX, heeft SAN-voorzitter Marieke Jansen Rentmeester het eerste exemplaar van het SAN Jaarboek 2024 uitgereikt aan schrijver, spreker en hoofdpersoon in het SAN Jaarboek-interview: Kluun.

Marieke Jansen Rentmeester; voorzitter SAN: “De afgelopen jaren hebben we allemaal moeten navigeren door een snel veranderend medialandschap. Nieuwe technologieën, veranderende consumentengedragingen en verschuivende marktomstandigheden hebben ons uitgedaagd om anders te denken, opnieuw uit te vinden en te experimenteren. Het vermogen om deze veranderingen te omarmen, onze verbeelding te gebruiken en uit te blinken in storytelling, is voor adverteerders essentieel geworden. Daarom heeft het SAN-bestuur dit jaar gekozen voor de SAN Jaarboektitel De kracht van verbeelding."

In reactie op het thema van het SAN Jaarboek 2024 bespraken tafelgasten Carmen Heuvelmans, neurowetenschapper, Kluun en Darre van Dijk, CCO van TBWA\NEBOKO, de rol van verbeelding in hun dagelijkse werk en hoe de kracht van verbeelding hen steeds weer verrast.

In het SAN Jaarboek 2024 is het beste werk van Nederland op marcomgebied uit het jaar 2024 opgenomen. Dit jaar zijn er maar liefst 282 campagnes ingestuurd met een mooie verdeling over de twaalf categorieën waarvoor ingezonden kon worden.

De SAN-juryleden gebruiken het SAN Jaarboek 2024 ter voorbereiding op de juryrondes, waarvan de eerste ronde start op 18 maart aanstaande.

De genomineerde cases staan vanaf 25 maart aanstaande op de SAN-website.

www.sanaccent.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Karlien Serrarens en Inge Wortelboer in SAN bestuur

23-09-2025 | 15:05:29
Martijn Swijghuisen Reigersberg legt na jaren zijn rol als bestuurslid neer. Tegelijkertijd treedt SAN met vertrouwen een nieuwe fase in met de komst van Karlien Serrarens en Inge Wortelboer.

Maurice Kaan: Van regio naar impact met Abovo Maxlead

07-07-2025 | 10:13:00
De twee vestigingen in Hoorn en Oegstgeest, die in de loop der jaren organisch zijn gegroeid, zijn organisatorisch meer samengevoegd.

Joeri Jansen: Creativiteit begint bij evidence-based denken

07-07-2025 | 09:00:00
In gesprek met Peter Wybenga vertelt Joeri Jansen over de gedragswetenschappelijke basis van het werk bij Roorda

LiveWall wint DIA en SAN Accent met digitale campagnes

10-06-2025 | 09:23:01
LiveWall heeft twee prijzen gewonnen tijdens de Dutch Interactive Awards (DIA) en de SAN Accenten.

SAN New Kids on the Block Accent bevestigt dat Closed on Monday werkt

06-06-2025 | 16:27:00
Bas Vlugt is op bezoek bij Closed on Monday, want het bureau heeft de SAN New Kids on the Block Accent gewonnen. Oprichter Gookie Sassen staat hem te woord


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.