 
 
[DutchMedia Podcast] over de NPO, VodafoneZiggo en radio
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite.
In de 48e aflevering spreken David de Jong en Taco Jelgersma over Liberty Global, dat Vodafone zou willen uitkopen uit VodafoneZiggo, de resultaten van RTL Nederland, een alternatief plan voor de NPO, Alleen Klassiek en Radio Noordzee: twee nieuwe radiostations per 1 april (geen grap), programma-onderbrekende reclame bij de NPO en de actiegroep Bescherm de Publieke Omroep.
Vragen? Wil je te gast zijn? Onderwerp aandragen? Samenwerken? [email protected]
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[DutchMedia Podcast] over Ster-reclame, NPO Blend & WK bij NOS
[DutchMedia Podcast] over geen toezicht politieke reclames, NPO, VI TV & short form
[DutchMedia Podcast] met Michel van der Voort (Screenforce) over de tv-disruptie
[DutchMedia Podcast] over r/tv omzetten, verkiezingen en internettarieven
[DutchMedia Podcast]: over NPO/Ster, WPP Media en streaming
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv
Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear
ReumaNederland kiest Media Reverse voor mediaplanning
DJI werft vakmensen voor rol als arbeidsbegeleider
Sunny Cars verhoogt merkbekendheid +22 procent met verhalen
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong
 
	 
	