Draft Digital ondersteunt Overstappen.nl bij digitale strategie

Overstappen.nl werkt sinds kort samen met het Amsterdamse bureau Draft Digital. Draft Digital gaat Overstappen.nl begeleiden bij het optimaliseren van digitale prestaties, met als doel groei en versterking van het marktaandeel. De focus ligt op performance marketing en strategische ondersteuning.

Het online platform Overstappen.nl, onderdeel van de RISK Groep, is actief op het gebied van vergelijken van energie, verzekeringen en telecom. Draft Digital brengt ervaring in om Overstappen.nl te ondersteunen bij het inspelen op veranderend consumentengedrag en technologische ontwikkelingen.

Samenwerking richt zich op groei en conversie

Arno Feenstra, Managing Director bij Overstappen.nl: "We zijn blij met de samenwerking met Draft Digital. Hun expertise en resultaatgerichte aanpak sluiten goed aan bij onze ambitie om onze digitale performance en zichtbaarheid voor onze klanten structureel te verbeteren. Samen zetten we stappen richting meer conversie, slimmere campagnes en een sterkere klantbeleving."

Voor Draft Digital is de samenwerking een stap in de verdere ontwikkeling van het bureau.

Uitrol over meerdere kanalen

Lars Postmus, eigenaar van Draft Digital: "Dat een merk als Overstappen.nl voor ons kiest als digitaal meewerkend voorman bevestigt dat onze propositie werkt. Het laat zien dat we als bureau in een volgende fase zijn beland. De eerste maanden van samenwerking waren veelbelovend: we zagen directe impact en resultaat. De komende periode gaan we verder opschalen door slim gebruik te maken van data, AI en creativiteit, met als doel duurzame digitale groei."

De samenwerking wordt uitgevoerd via meerdere kanalen, waaronder SEA, social media en programmatic advertising.

www.draftdigital.nl

www.overstappen.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Draft Digital implementeert Brand Standards in DV360

06-11-2025 | 09:56:16
De pilot leverde opvallende resultaten op: een 30 procent lagere CPA, 2 procent hogere viewability en een halvering van de cost per lead.

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

Brout werkt samen met Draft Digital aan digitale groei

09-10-2025 | 09:17:00
De samenwerking is gericht op het versterken van de digitale marketingaanpak van Brout en het integreren van CRM-data voor gerichtere communicatie en groei

Dovida kiest Draft Digital als strategisch marketingpartner

04-09-2025 | 08:00:00
Dovida, aanbieder van persoonsgerichte thuiszorg, gaat samenwerken met marketingbureau Draft Digital om de merknaam in de Nederlandse markt te positioneren

Cannes 2025: Lars Postmus over Draft Digital

17-06-2025 | 09:09:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.