
Draft Digital en Restaurant Company Europe starten strategische samenwerking
Marketingbureau Draft Digital kondigt haar samenwerking aan met Restaurant Company Europe, bekend van horecalabels zoals Loetje, Happy Italy, Beers & Barrels en Café Vrijdag. Draft Digital draagt zorg voor de volledige doorvertaling van de marketingstrategie naar de dagelijkse uitvoering over alle mediakanalen.
Erik Hornung, mede-eigenaar van Draft Digital: "Met ons team kijken we vol passie mee naar hoe we de bezettingsgraad bij de verschillende labels omhoog gaan brengen. De horeca ligt ons na aan het hart, en het geeft ons energie om een bijdrage te leveren aan het succes van merken als Loetje en Happy Italy. We begrijpen wat er speelt binnen de horeca en zien ernaar uit om samen met Restaurant Company Europe deze merken sterker en zichtbaarder te maken."
Esmée van Venrooij, marketingdirecteur bij Restaurant Company Europe: "Bij Restaurant Company Europe zijn we altijd op zoek naar manieren om onze merken verder te laten groeien." Door de samenwerking met Draft Digital kunnen we onze strategie nu beter en consistenter doorvertalen naar al onze digitale marketingkanalen. Wij hebben vertrouwen in de aanpak van Draft Digital en zien uit naar de resultaten van hun expertise."
Draft Digital zal zich richten op de implementatie van de marketingstrategie van RCE op een breed scala aan digitale kanalen, waaronder sociale media, SEA, SEO en programmatic.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Draft Digital lanceert Whatsapp-community rond Cannes Lions
Eerste BeReal-advertentiecampagne door Draft Digital
Otrium lanceert campagne rond iconische O
Loetje brengt vertrouwde sfeer tot leven in campagne
Draft Digital gaat aan de slag voor BridgeFund
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen