Domino’s en Selmore breiden campagne uit met 13 films

Domino’s en creatief bureau Selmore breiden hun Honour The Craving-universum uit met dertien films en een reeks memes. De campagne draait om het vaste clubje office misfits dat vooral de tijd uitzit en minimale inspanning levert – herkenbaar voor velen die pizza juist koppelen aan (over)werken.

Eind 2024 introduceerde Domino’s het thema Honour The Craving, met als uitgangspunt de onbedwingbare trek. Begin dit jaar werden de eerste twee films gelanceerd waarin de kantoorkarikaturen hun opwachting maakten. Nu wordt de wereld verder uitgebouwd, met nadruk op social media en online verspreiding.

Herkenbare kantoorwereld

Diederick Hillenius, oprichter en creatief directeur Selmore: "We hebben een advertising property waarin elk filmpje voelt als een nieuwe aflevering. Dat zorgt op termijn voor die herkenning waarvoor je je feed even stilzet: je wil toch weten hoe het onze likeable under achievers vergaat."

Ook bij Domino’s wordt de herkenbaarheid benadrukt. Casper Mooyman, marketingdirecteur: "Onze fans herkennen zich massaal in de kantoorsituaties; (over)werken staat tenslotte synoniem voor pizza bestellen. Met deze nieuwe serie diepen we die wereld uit met verschillende formats en volop haakjes voor social."

Gefaseerde uitrol

De serie van dertien films wordt in delen uitgerold via online kanalen, social media en televisie. De productie lag in handen van Ruben Paul Ruben, met Ruben van Duijn als regisseur.

www.selmore.com

Credits:
 
Klant Domino’s Nederland Casper Mooyman, Yahri Tielemans, Maxime van Dijck | Reclamebureau Selmore Creative Agency | Productiemaatschappij Ruben Paul Ruben | Regie Ruben van Duijn | Edit Ruben van Duijn | Grading Ruben van Duijn | Muziek De Geluiderij | Geluid Soundcircus | Voice over Chiem Vreeken 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Selmore lanceert feestdagencampagne voor Bioscoopbon

18-11-2025 | 10:11:00
De campagne is eenvoudig opgebouwd: een herkenbare situatie en een filmische setting met een vleugje droge humor

Campagne van Selmore en Just speelt in op jongerencultuur

13-11-2025 | 09:38:32
Selmore Creative Agency heeft voor Just zorgverzekering een nieuwe campagne ontwikkeld die zich richt op digital natives.

Zwitserleven speelt in op emotie met Pensioenambities

28-08-2025 | 11:02:00
In deze campagne staan persoonlijke plannen en toekomstdromen centraal in plaats van cijfers en jargon

Selmore wint Tikkie-campagnewedstrijd met Klene Dropjacht

21-07-2025 | 09:40:08
Met het concept voor Klene ontvangt Selmore een mediabudget van 100.000 euro in de Tikkie app.

Tom Stoffels: Pitchen kan zo leuk zijn

01-07-2025 | 11:12:00
Ja, je las het goed: pitchen kan leuk zijn. Er zitten veel elementen in waar ik energie van krijg.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.