Dit zijn de kwartaalwinnaars van Q1 voor de Ster Gouden Loeki 2024
De kwartaalwinnaars van het eerste kwartaal voor de Ster Gouden Loeki 2024 zijn bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel tv-commercials gezien en beoordeeld. Deze 10 commercials maken kans op de prijs.
In alfabetische volgorde:
- Albert Heijn & TBWA\NEBOKO met Eye of the Hamster'
- Albert Heijn & TBWA\NEBOKO met 'Laat je verrassen met Pasen'
- Dela & TBWA\NEBOKO en Wefilm met 'Oneindig aandacht'
- Gamma & VML met 'Beetje privacy'
- Jumbo & Hotel L'Amour met 'Pasen voor elkaar'
- KPN & Dentsu Creative Amsterdam met 'Stukje van mij'
- Kruidvat & DDB Amsterdam met 'Beautytrends volg je met Kruidvat'
- Lidl & Lukkien met 'Safarimini's'
- McDonald's & TBWA\NEBOKO met 'Voor je het weet zijn ze groot'
- Praxis & Alfred International met 'Schooltuin'
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
NPO: Draadstaal, Kassa, Flikken Rotterdam, 3op Reis en Groenteman & Van Roosmalen weg per 2027
Demissionair BBB-minister Gouke Moes breidt lineaire Ster-reclame weer uit
Ster presenteert tarieven en plannen voor mediajaar 2026
SEO Impactanalyse: Verruiming Ster gaat vooral ten koste van Nederlandse spelers
Ster bundelt eerste kerstcommercials in speciale première
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Joe Public wint pitch Almhof
Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker
AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen
Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media
[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers