
DEPT en Beiersdorf breiden samenwerking uit naar Frankrijk
De samenwerking tussen DEPT en Beiersdorf wordt uitgebreid naar Frankrijk. Het digitalmarketingteam van DEPT zal hun expertise op het vlak van zoekmachineoptimalisatie, communitymanagement, website-optimalisatie en social media inzetten om de digitale aanwezigheid van Hansaplast, bekend als Elastoplast in Frankrijk, en Eucerin in Nederland, België en nu ook in Frankrijk te versterken. De uitbreiding naar Frankrijk brengt uitdagingen met zich mee, zoals het verschil in taal tussen Belgisch-Frans en Frans.
Anouk Pullens, digital manager bij Eucerin Nederland: "Onze waardering voor DEPT's expertise en de behaalde resultaten van het Nederlandse en Belgische team hebben het vertrouwen van hun stap naar de Franse markt versterkt."
Guido Luiten, account manager digital marketing bij DEPT: "Deze hernieuwde, uitgebreide samenwerking met Hansaplast en Eucerin onderstreept onze toewijding aan het leveren van resultaten die de verwachtingen overtreffen. Het belooft een innovatieve benadering die niet alleen de merkstrategie versterkt, maar ook de weg vrijmaakt voor toekomstige groei. We hebben zin om onze reis voort te zetten én uit te breiden naar Frankrijk om onze expertise in te zetten zodat deze merken digitaal nog groter kunnen worden."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Lucas Nutbey: Digitale transformatie versnelt in EMEA
DEPT en Bol werken samen aan back to school-campagne
DEPT herpositioneert Raleigh met uitgesproken campagne
Cheetos kiest DEPT voor eerste influencer campagne in de UK
DEPT en Viper activeren feestpubliek met Sjaak Aanhaak
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Crowdfunding Wij eisen de nacht stopgezet na ruim half miljoen
Levi’s viert erfgoed met wereldwijde Icons-campagne
T-Mobile lanceert SuperMobile-campagne met Kevin Bacon
Bob Koigi: Fraude maakt van transparantie een noodzaak
Minecraft zet Ice Cube in voor Cube Claims-campagne
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers